OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, August 29, 2013

MAC Sminkelés | Mit Vegyek A MAC-től?

Milyen egy MAC sminkelés? Mit vegyek a MAC-ben, mik a legjobb termékek? Ezekre a kérdésekre igyekszem most választ adni a Reader Request Week keretében, amikor is olvasói kéréseknek teszek eleget. :)

A kérés/kérdés a következő volt:
"Szia. MAC sminkelés érdekelne, hogy működik? Mit érdemes a MAC-től venni? Te miket használsz?Előre is köszi :))"

A sminkelésre időpontot kell kérni, személyesen a boltban vagy telefonon is lehet. Szerintem nagyon jó, hogy van erre lehetőség a MAC-nél, mert pl. alkalmad van vásárlás előtt letesztelni magadon a termékeket, kérheted, hogy mivel sminkeljenek ki, melyik alapozóra, szemhéjpúderre stb. vagy kíváncsi (a sminkelés ára teljesen levásárolható!). Tanulni nem igazán lehet szerintem, inkább a termékek megismerése a cél. Nem tartom kihagyhatatlan dolognak, de ha már vásárolni akarunk nagyobb összegben, akkor miért ne ülnénk be egy sminkelésre is? :)
Én nagyon régen voltam, nem is Magyarországon, de nem hiszem, hogy nagy lenne a különbség, ezért írok majd a tapasztalatomról is.

Különböző lehetőségek vannak egyébként, az áruk is változó, de mutatom is:

1. A bőr előkészítésétől kezdve az ajkakig és szempillákig, egy smink a mindennapokra és különleges alkalmakra egy M·A·C sminkes által 60 percben. Tartalmaz egy face chartot, hogy otthon is könnyen elkészíthesd a sminked. 20 000 Ft 

Ebben van tapasztalatom:
Egy órán keresztül foglalkozik majd veled a sminkes, kérni is lehet, hogy mit szeretnél vagy milyen termékeket használjon, mert pl. le szeretnéd tesztelni megvétel előtt, de akár rá is hagyatkozhatsz és akkor olyan sminket készít, ami szerinte a legjobban állna neked.
Én a sminkesre bíztam magam, de nem kaptam semmi extrát, tehát ha nem nappali sminkre vágysz, érdemes ezt előre megmondani. Tanulni is lehet (végig beszél hozzád és magyaráz a sminkes), de az az igazság, hogy ez itt a reklám helye is... Pl. nagyon szerették volna nekem eladni a MAC szemhéjalapozót és az ásványi arcápoló családot, de tudtam, hogy mit akarok, így nem jött össze :D

2. Esküvői vagy alkalmi smink személyre szabottan egy M·A·C sminkes által a Te stílusodhoz vagy alkalomhoz illően. Tartalmaz egy próbasminket is. 2 X 15 000 Ft

3. Keltsd életre a fantázia, színpadi vagy farsangi elképzelésedet. 25 000 Ft

4. Sajátítsd el arcod sminkelését lépésrol lépésre egy oktatatás segítségével. 25 000 Ft


Ezeket a weboldalról másoltam egyébként, ott megtaláljátok ti is.


Én ezt a sminket kaptam anno:





Mit vegyek a MAC-ben?

Ha már kisminkeltek, akkor vásárold is le az árát, de mit érdemes venni? Egy pár MAC termékhez már volt szerencsém, a kedvenceimet sorolom most fel, szerintem ezeket mindenképp érdemes megnézni.


Ecsetek
A MAC 217-est emelném ki, mert ez egy "alap" ecset, rengeteg dologra lehet használni, ikonikussá vált, megérdemelten, én is nagyon szeretem. Persze rengeteg más ecset is van a MAC-nél, de az áruk miatt nem tartom "must have" daraboknak ezeket...

Pirosítók
A pirosítókról is csak jót tudok mondani, de szerintem egy elég is, legalábbis nekem egy van, a Mineralize Blush (Dainty) és kb. két éve használom, nagyon-nagyon gyakran és még nem akar elfogyni :) Szépek színek és tartósak is!

Korrektor
Különböző korrektorokat árulnak, a legjobb számomra, a Studio Finish, mert az eddigi legjobb fedésű korrektorom volt szerintem és nagyon tartós is! Arról nem beszélve, hogy nagyon sokáig tart, tehát megéri az árát.

Szemöldökceruza
Itt megtaláltam azt a színt, ami tökéletesen ugyanaz, mint a szemöldököm színe (MAC Lingering), nagyon jó és tartós termék, de nekem kicsit túl drága, ahhoz hogy ezt használjam, de jó szemöldökceruzákat készítenek, ez nem vitás :)

Szemhéjpúderek
Engem nem nyűgöztek le a MAC szemhéjpúderek (Urban Decay a kedvencem), de azt nem tagadhatom, hogy néha gyönyörű színekkel jönnek ki. Szerencsére a boltban le lehet tesztelni bármelyiket :) Néhány példa: Expensive Pink, All That Glitters, Vanilla, Shale stb. 

Alapozók
Alapozóból is rengeteg van náluk, ezért először a bőrtípusodhoz illőt válassz, utána pedig a színt, mert ebben nem lehet a MAC-et lekörözni, a bőrszínedhez tökéletesen illő alapozót valószínűleg itt a legkönnyebb találni.


Mi a tapasztalatotok a MAC termékekkel, sminkeléssel stb.?


2 comments:

  1. szerintem a paint pot-ok nagyon jók és a pirosítók, meg persze a 217-es, ahogy azt említetted is :) és valóban a szemhéjpúdereket minőségben szerintem is lekörözi az UD, viszont nekik rengeteg színük van, tehát ha valami extrára vágyik az ember, itt valószínűleg megtalálja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A paint pot-okkal akartam kezdeni, aztán jól kihagytam őket :(
      A szemhéjpúderekkel kapcsolatban szintén egyetértek! :)

      Delete