OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, August 7, 2013

Elfogyott (Június-Július) | Empties (June-July)

Elég sok termék elfogyott az elmúlt hónapokban, ezeket mutatom meg és leírom a véleményemet róluk röviden.

As you can see I have many used up products so it is time to write about them.


Arc- és testápolás kategóriában jóóóó sok dolgot elhasználtam az elmúlt hónapokban, igazából kb. május óta gyűjtögetem ezeket, de mindegy is :) Próbáltam elhasználni azokat, amikben már csak egy kevés volt, főleg a krémekkel voltam így meg a két deo-val, a többi pedig "fogyóeszköz nálam", főleg az arcradírok, tusfürdők stb. 
Amit biztos, hogy újravennék vagy már újra is vettem, azt pirossal jelöltem :)





Fa Shower + Lotion
Nem rossz ez az új tusfürdő + testápoló mix, két különbözőt is elhasználtam már (vásárláshoz járt ajándékba mind a kettő). Akciósan lehet, hogy újravenném :)
Yves Rocher Purse System Cream
Nagyon régen vettem ezt a krémet és egész jó, tiniknek ajánlom az egész termékcsaládot! Nem drága és elég jó termékek.
Garnier Pure Scrub
Ezt az arcradírt szerettem egyébként, azóta is várom, hogy megint legyen Garnier akció a drogériában (1+1 a kedvencem :D ), mert mostanában megkedveltem a termékeiket nagyon!
The Body Shop Mango Shower Gel
A The Body Shop termékeire ritkán szoktam panaszkodni :) Elég sokszor van akció a boltban (otthon is!), olyankor a legjobb kifogni az ilyesmit! :)
Rexona Radiant Deo Spray
A Rexona a kedvenc dezodor márkám évek óta, ha akció van, mindig feltankolok a termékekből :D Most a Maximum Protection-t használom és maradok is ennél, spray-t nem veszek többet.
Fa Luxurious Moments Deo
Az illata jó, de nem fogom újravenni.




Andrélon Dry Shampoo
Ettől olcsóbb szárazsampon nincs a drogériánkban, de már a sokadikat veszem, nekem bejött nagyon. Hetente egyszer szoktam használni, így sokáig tart :)
Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Lotion
Tavaly május óta használom és idén májusban fogyott ki, nagyon-nagyon szerettem.
Andrélon Anti-Roos shampoo
Az egyetlen sampon, ami korpásodás ellen használ nekem. Komolyan! Kb. három flakonnal használtam már el és még mindig jó, el sem hiszem!
Clearasil Vitamins & Extracts Scrub
Imádom az arcradírokat, ezt is szerettem nagyon!
Andrélon Veerkracht Conditioner
Bár az Andrélon többi terméke nagyon jó, de a balzsamok annyira nem győztek meg. Nincs velük baj, de nem is "húdejó".
Mex Perfume
Ezt a parfümöt akkor vettem, amikor ideköltöztem... Ideje volt elhasználni.... :D Elég jó illata van egyébként, de nem venném újra, ennyi elég volt belőle.



Shiseido Bio Performance Advanced Super Revitalizer
Ezer éves Glossy Box maradvány, arcra nem szerettem, szemkrém helyett használtam, biztos, hogy nem venném meg magamtól. Mini méretű krém.
The Body Shop Vitamin E Moisture Cream
Mini kiszerelés, tetszett a krém egyébként, de majd írok szerintem rendes tesztet is erről és hozzáveszem majd a másik két TBS-os arckrémet is! :)
Benefit Total Moisture Facial Cream
Nekem tetszett, mert hamar felszívódik, de azért nem ezt a nevet adnám neki, megtévesztő, ettől nem lesz teljesen hidratált a bőr. Ez is mini méret egyébként.