OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, August 5, 2013

BUDGET TIP: REVIEW Essence All About Matt Powder TESZT

Egyik kedvenc termékem következik, amit minden nap használok: Essence All About Matt Fixing Compact Powder.

I'd like to show you one of my favourite products: the Essence All About Matt Fixing Compact Powder. 




Már használtam Essence-től egy másik mattító púdert is, Mattifying Compact Powder volt a neve, ha jól emlékszem és nagyon szerettem, de elfogyott és nem találtam, ezért megvettem ezt. Színtelen (a lenti képen erős fényben látszik, hogy igazából egy kicsit fehér, de arcon nem látszik, ezért is csak egy "színben" kapható), mattít és fixálja a sminket, miközben természetes marad a bőr felszíne. Nem tudok vele vitatkozni, tényleg így van, ez egy jó termék és az ára is igen kedvező, itt €2,99, valószínűleg 900 Ft körül lehet az ára otthon. Egész nyáron ezt használtam eddig és meg vagyok vele elégedve, kb. 5 órán át erősen tartja magát, utána átmegyek még a T-zónán a biztonság kedvéért, zsírosabb bőrű sorstársaimnak ajánlom leginkább, megéri az árát! :) 
Bár a csomagolása egyszerű, de erősebb műanyagból készült, mint az előző verzió, mert az nekem elég hamar kettétört, pedig még csak táskába sem tettem, nem vittem magammal, mint pl. ezt. Esetleg egy tükör lehetne benne, akkor már tényleg tökéletes lenne :D "Compact" mellett "Loose" verzióban is kapható, de szerintem ez praktikusabb.


The Mattifying Compact Powder was my favourite for a long time but I couldn't find it anymore on the shelves, so I chose the Essence All About Matt Powder. It makes your skin matte, fixes your makeup and has no colour to it (actually it is a bit white but you can't see it on the skin), so anyone can use this 'shade'. It costs  €2,99 and this product really works! I cannot complain, it does what it should, so if you have oily skin or oilier T-zone, then you might want to try out this powder. The packaging is simple but the plastic is stronger than I expected, I can put it in my bag and won't break (the Mattifying Powder had worse packaging, it broke in a couple of days...). A mirror could be useful, but besides that it is a perfect burdget-proof product! :) It is available in 'compact' and 'loose' forms. 




Before - After

Ez a bb krém fényesebb, ezért ezt vettem elő, a második képen pedig a púderrel: matt a bőr :)



No comments:

Post a Comment