OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, August 30, 2013

Alkalmi Smink Rejtett Szemhéjra Is

Alkalmi sminkkel folytatódik a Reader Request Week, tehát olvasói kéréseket teljesítek. Ezt a sminket rejtett szemhéjú sorstársaimnak is ajánlom! :)


"Nagyon szívesen látnék olyan bejegyzéseket, ahol másokat sminkelsz ki különböző hétköznapi programokra vagy alkalmakra! (:"

H. Vivien
"Nagyon szeretem a sminkes bejegyzéseidet és nagyon örülök, hogy ilyen sok van mostanában. :) Én ilyeneket kérnék, hétköznapit és kicsit színesebbet, bevállalósabbat is, például a Selena Gomez-es is szuper volt! :) Ha lehet akkor step by step formában." 



Ezeket a kéréseket kaptam, az elsőt nem tudom teljesen megvalósítani, mert jelenleg nincs senki, akit kisminkelhetnék, de hamarosan lesz ilyen poszt is! Vivien is sminket kért többek között step by step formában, ők inspirálták tehát ezt a posztot! :)

A sminkről: alkalmi smink, de inkább nappalra, pl. ballagásra stb. S hogy miért gondolom, hogy rejtett szemhéjra is jó? Mert a színes rész (lila) a mélyítővonal felett van, tehát látszik is, a mozgó szemhéjra pedig egy tartós, krémes és szépen csillogó szemhéjpúder került, ami egyébként sokkal szebb élőben, mint a képen. Szóval ez a rész ritkán látható nálunk, de így fel tudjuk rá hívni a figyelmet, izgalmasabb lesz a smink :) Szerintem.






Lépésről lépésre:



Pl. egy világosabb, matt barna szín megfelelő ehhez a lépéshez: a mélyítővonalra viszem el. Aztán egy sötétebb barna matt színnel megerősítem.





A külső V-be is ezt a sötétebb barna színt viszem fel, most épp ceruzaecsettel, de bármi més is jó lesz, illetve egy kis satírozás nem árt.




A Max Factor új lila szemhéjpúderét választottam a Wild kollekcióból, ez megy a mélyítővonal felé. A Foxy-t és a W.O.S. színeket sokat használom, most is ezeket vettem elő.




A szemöldök alá vittem fel a Foxy-t, ha jól emlékszem. Aztán a Pink Sugar nevezetű krém jöhet a szemhéj belső 2/3-ad részére.



Az alsó szempillatőhöz a sötétebb matt barnát használtam.




Majd fehér ceruzával kihúztam az alsó vízvonalat és felvittem két réteg szempillaspirált. Kész! :)





2 comments:

  1. dejó, hogy ezt megírtad! Nekem is ilyen a szemem...és háát. nem vagyok nagyon oda érte :S
    Majd egyszer tudnál csinálni, egy feketés-barnás füstös szemet? Mert én pont sötét szemsminkeket szeretem jobban.
    Nagyon megköszönném! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megértem, én sem vagyok oda érte, de nem olyan vészes dolog azért :) Fotózáskor zavar csak, mert minden arcizmomat be kell vetnem, hogy valamit tudjak mutatni a szemhéjamból is :DDDD
      Fekete-barna füstös szem, ok, vettem a kérést, hamarosan jön! :)))

      Delete