OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, July 30, 2013

REVIEW Rexona Maximum Protection TESZT

A Rexona Maximum Protection termékeket teszteltük! Igen, ketten is! :)

We've been using the Rexona Maximum Protection products for a while, it is time to write a review!


Több, mint egy hónapja írtam, hogy a Rexona Maximum Protection terméke ígéretesnek tűnik és mindenképp szeretném kipróbálni. El is mentem a boltba (Kruidvat), aztán megláttam az árát, több, mint 2200 ft Hollandiában! :o Mivel otthon 1200-1300 Ft körüli az ára, kicsit elszomorodtam, de szerencsémre a másik drogériában (Etos) épp akciós volt, így kb. 1500-ért lett az enyém (Clean Scent-et választottam) :) Egy hónapos használat után már merek róla véleményt alkotni.
A húgommal együtt teszteltük, ő a lila, Sesitive Dry verziót választotta és hiába a nagy kánikula, egyszerűen nem izzad! Arra panaszkodott, hogy nehezen szárad és fehér lesz tőle a ruha, de ez a probléma orvosolható, mert nem kell ebből a termékből annyit használni, mint a többiből, csak egy nagyon keveset, így hamar szárad és nem fogja be a ruhát! Első alkalommal én is túl sokat kentem fel, de hamar tanultam a hibámból :) Otthon biztos melegebb van, mint itt, de múlt héten itt is 30 fok felett volt a hőmérséklet és állta a sarat nálam, pedig én izzadósabb vagyok, mint az átlag, szóval képzelhetitek, hogy milyen megváltás ez a számomra. Még valami: van egy felsőm, amit két éve a neten vettem, imádom, de az anyaga nem az igazi és ezért nem is hordhattam, viszont most megint elővettem, ettől jobban nem is tudtam volna tesztelni a Rexonát. Eredmény: semmi izzadás! Húgom egyébként úgy használja, ahogy ajánlott: lefekvés előtt, én viszont nem, mert mindig elfelejtem és reggel használom, így is remek!
Eddigi legjobbb izzadásgátlóm, remélem a jövőben is ilyen jó lesz a kapcsolatunk! :)


I have been using the new Rexona Maximum Protection antiperspirant for a month and my sister uses it too, so we decided to come together and write a review :) She is in Hungary, the weather is amazing and here, in Holland it has been nice too, above 30 C. My sister says that she doesn't sweat anymore thanks to this product but she has some complains too: it dries too slowly and it makes the clothes white. Well, I had the same problem for one day but then I realized that I don't need to use much of this product because it is more effective than anything else I have ever tried. Use only a BIT and then it dries faster and won't make your clothes dirty!
So, 30 degrees wasn't enough to make me sweat and then I decided to wear a top that I bought 2 years ago but I couldn't wear because the fabric is not too nice and you can imagine what it does to me... (my skin likes only cotton). Guess what, Rexona worked with this tip too, I couldn't believe my eyes! 
This is the best antiperspirant I have ever tried and I'm really happy with it!
TIP: I bought it in the Etos (Dutch drugstore) because in the Kruidvat (other drugstore) is more expensive...