OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, July 12, 2013

Personal Update 1.

Personal Update 1.



Úgy gondoltam, hogy néha "beszélgetek" majd veletek ilyen formában.

Kezdjük akkor a bloggal. Mióta új lett a külső és a név is, igyekszem rendszeresen posztolni megint, előtte rossz blogger voltam, nem volt kedvem írni, fotózni stb., inkább sorozatokat néztem a szabadidőmben és egyébként is több dolgom lett hirtelen, ezt majd lent olvashatjátok. Elég nehéz volt visszarázódni a dologba, mert ha jó az idő inkább kint vagyok stb., de már minden a régi és megint olyan elszántnak érzem magam, mint két éve. Emlékszem, hogy csak pár hónapos volt a blog és egy hétre elmentünk nyaralni (végig szakadt az eső) én pedig lázasan készültem előre megírt posztokkal, be is időzítettem mindent délelőtt 10-re (nem tudom, hogy miért ezt az időpontot választottam :D ), mert nem volt egy hétig netünk, szóval izgalmas dolog volt ez nekem és most valahogy megint így érzem magam :)
Remélem visszanyerem majd a bizalmatokat, mert a rendszeresség kell és kész. Nagyon igyekszem!

Indítottam egy olyan sorozatot az előző posztban, amiben a főszerep nektek jut, kérhettek posztokat tőlem! Ha még nem olvastátok, akkor a itt megtehetitek: Reader Request.

Ó és szeretném elmondani, hogy nagyon örülök, amikor látom, hogy lájkoltok egy-egy posztot, jön egy komment vagy egy kedves e-mail, hihetetlenül fel tudja dobni a napomat az ilyesmi! :) Tényleg nem számítottam ilyesmire, mert tudom, hogy ebben a rohanó világban örül az ember, ha van pár szabad perce, ezért is szerettem volna külön köszönetet mondani ezért! Köszönöm! :)
Erről jut eszembe, a domain nevem ugye már ohmybrush.com, aminek az lett a következménye, hogy minden régebbi lájk és Facebook-os komment eltűnt, ami persze érthető, de nem esett jól. Ha esetleg nem találjátok a kommentet, amit régebben írtatok, akkor az nem azért van, mert kitöröltem (nem törlök semmit), hanem mert új a név és más a link.

Ami pedig az életemet illeti: céget alapítottunk (egyszemélyes) és ebben segédkezem. Rengeteg időt elvesz, de ez volt a barátom álma, hát segítek neki :) Én nem vagyok annyira aktív, mint ő, de azért én is rászánok napi pár órát.

Van egy másik blog is (nem az enyém), ahova írok, de nem magyarul és teljesen más témában, szóval az is elvesz a szabadidőmből, de azt is szeretem csinálni :)

Azt hiszem ennyi, más nem történt velem, ami a blogot is érintené valahogy (meg amúgy sem :) ). A rossz dolgokról pedig nem szeretnék írni, mert mindenkinek vannak problémái, de amíg blogokat olvasunk, addig szeretünk róluk megfeledkezni, nem? :) 

Most már tudjátok, hogy miért volt kevesebb poszt, de nagyon igyekszem felzárkózni! :)

Ha bármilyen kérdésetek van, az elérhetőségemet jobb oldalt megtaláljátok, most már összeszedtem magam és minden üzenetre gyorsabban válaszolok, szívesen segítek, ha tudok! :)

Legyen szép napotok! :)