OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, July 26, 2013

Düsseldorf | Németország

Néhány kép a német városról és egy kis személyes: Düsseldorfban jártam.


Nem igazán voltam internet közelében egy hétig, ezért nem jelentkeztem. Eredetileg be akartam állítani pár posztot, hogy automatikusan felkerüljön a blogra a hét folyamán, de kommentekre úgysem tudtam volna válaszolni, így nem láttam értelmét.

40 percre volt tőlünk Düsseldorf, ezért mindenképp szerettem volna megnézni, mert valamiért nagyon szeretem Németországot. Valószínűleg azért, mert Magyarországra emlékeztet (a nagyobb városok Budapestre), legalábbis nem akkora a különbség, mint pl. Hollandia és Magyarország között. 
Csak pár órát töltöttünk a városban és a lehető legtöbbet szerettem volna megnézni (gyalog), így nem sok képem van és nem is túl művésziek, nem nagyon álltunk meg, menet közben fotóztam, de az azért látszik, hogy szép hely, a Rajna környéke volt természetesen a kedvencem :) Rengeteg üzlet van a városban, csak ámultam, pedig még akkor nem is láttam a Königsallee nevű sétálóutcát, ami Németország legdrágább része, luxusmárkák mindenhol, ott aztán tényleg leesett az állam (boltokat nem fotóztam, nem szokásom, de minden nagy márka képviselteti ott magát).
Az utolsó képen láthatjátok a Largest Fair on the Rhine maradványait, amiről lekéstünk sajnos egy nappal :( A Dunát nagyon szeretem, de a Rajna is gyönyörű szerintem, a környéke nagyon szép, sokan napoztak ott, kánikula volt egyébként, én így inkább az árnyékot kerestem mindenhol, nem sok sikerrel :D
Frankfurt marad továbbra is a kedvenc német városom, de Düsseldorf is nagyon tetszett :)