OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, June 24, 2013

Új Domain Név | New Domain Name

Az új név pedig: Oh My Brush!

And the new name is: Oh My Brush!





Kedden írtam egy posztot már ezzel kapcsolatban, ami félig nyereményjáték is volt, a nyertest pedig e-mailben már értesítettem :) Kaptam érdekes ötleteket, köszönöm szépen mindenkinek, aki segíteni próbált, s bár nem ezek közül választottam, azért még az ajándék jár, ahogy ígértem! :)

Ha esetleg érdekel a névváltoztatás története, itt elolvashatod:

A belinkelt posztban már leírtam, hogy miért szerettem volna új nevet a blogomnak, de a választás nagyon nehéznek bizonyult, mert több kikötésem is volt, leírok párat:

- legyen .com a vége 
- a cím legyen rövid, ango, könnyen érthető (még annak is, aki nem tud angolul) és catchy, tehát olyan, amit nehezen lehet elfelejteni, s persze valami rám jellemző
- ne legyen benne a nevem és a beauty szó (a c és a k miatt)
- jól hangzó név legyen szóban is!

Nagyon sokat gondolkodtam tehát a névválasztáson, de ha találtam valamit, az általában már foglalt volt, vagy nem éreztem elég jónak, de csak sikerült! :) Éjjel 11 körül jött az ötlet: Oh My God helyett legyen Oh My Blush! Egy elírásnak köszönhetően Oh My Brush lett belőle és ez még nem volt foglalt! Gondoltam ez pont nekem való, mert a pirosítóktól is jobban szeretem az ecseteket, mert egy teljesen új világ tárult elém, amikor megvettem az első szettemet és az ecsetek iránti szeretetem töretlen azóta is! :) Ez tehát a névválasztás rövid története. Remélem elérem a célom és a blogomnak mostantól könnyebben megjegyezhető címe lesz :) 

Üdvözöllek az Oh My Brush oldalon! :)

A régi .com-os url egy jó ideig át fog irányítani az új címre, így mindenki értesül majd a változásról :) (mivel most történt a névváltozás, ezért még felléphet probléma, de www nélkül a régi cím már most  is átirányít, az új pedig már működik).

Emiatt nem kell senkinek újra feliratkozni meg hasonlók, egyedül az RSS feed-et olvasó programokkal lesz probléma, pl. a Bloglovin, ezt megpróbálom velük elintézni, ha lehet.


. . . . . . . . . . . . . . . . .


I'm going to keep it short because the most important thing is that my blog has a new name and a new domain. I had several reasons to change it and I wanted to have a better name that is short, easy to remember, the extension is .com, it sounds good and it refers to me in some way. It was really difficult to find the right one because everything seemed to be taken and I'm picky anyway :D I knew what I wanted so I was waiting for a better idea and then it finally happened! It was actually a typo because I wanted to have ohmyblush but my boyfriend typed ohmybrush and to be honest I love my brushes more than anything else in my collection so I thought it was the perfect name: funny, easy to remember and describes me a little bit :)

My old url will redirect you in the next few weeks and my RSS feed will be different, that's all you'll notice about it.

Welcome to my site: Oh My Brush! :D