OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, May 10, 2013

Így Fogytam Le: Kalóriaégetés A Leggyorsabban - How I Lost Weight: Best Exercise To Burn Calories

Nagyon kevés ráfordítással szabadultam meg 7-8 kilótól 2-3 hónap alatt. Ha te sem szeretnél lemondani a finomságokról és nincs is kedved rendszeresen mozogni, akkor olvass tovább! :)




Fontos! Nem volt szándékomban a fogyásomról írni, csak egy jó kardió edzést akartam megmutatni. 


Ahogy fent írtam, rólam repültek le a kilók, pedig alig tettem érte bármit is. Nekem két dolog jött be: kardiózás és megnézem, hogy mit eszek. A barátom családja nem akarja felfogni, hogy nem azért mondok nemet a "koekjes meg snoepjes"-re (sütik és cukorkák, a holland élet nem élet süti és édesség nélkül), mert válogatós vagyok, hanem azért, mert olyan mintha kristálycukrot ennék marékkal... Szóval szabadulj meg a felesleges kalóriáktól. Én továbbra is eszek mindent, amit megkívánok: pizza, bármi, de próbálom magam visszafogni.
Ahelyett, hogy alig eszünk egész nap, inkább égessünk egy kis extra kalóriát, de nem mindegy hogy mivel! A cardio gyakorlatokat nem lehet kihagyni, ez "alap". 

A cardio edzés lehet:

1. hosszan tartó, gyenge vagy közepes intenzitású, egyenletes pulzusszámú aerob mozgás
2. rövidebb ideig tartó, nagy intenzitású, ciklikusan változó mozgás

Rengeteg féle cardio edzés létezik ebben a kategóriában, de nekem a kedvencem a Tae Bo.

Egy egy órás Tae Bo edzéssel 500-800 kalóriát égethetünk, míg egy átlagos aerobic edzéssel ugyanannyi idő alatt kb. 300-400 kalóriát.

Miért olyan különleges a Tae Bo?
Nemcsak azért, mert akár dupla annyi kalóriát is elégethetek ugyanannyi idő alatt, hanem azért is, mert ez egy nagyon régen kitalált, elismert program, ami a mai napig az egyik legjobb, Billy Blanks pedig egy "állat", ha azt mondja csináljam, én csinálom, neki nem merek nemet mondani :D Ó és otthon is végezhető, nekem ez fontos.
Billy végig beszéltet minket, vagyis számolni kell, ami azért jó, mert így jobban koncentrálunk és tudjuk, hogy a pulzusszámunk a megfelelő tartományban van a zsírégetéshez.

A Tae Bo nemcsak egy edzésforma, hanem sokkal több, de nem tartok róla kiselőadást, a neten minden információ megvan. Rengeteg DVD jelent már meg, mindenki találhat kedvére valót, én most két cardio-val kapcsolatos videót mutatok.

Amikor először kipróbáltam akkor egy egyszerűbb videóval akartam kezdeni, ez kicsit nyugisabb és nyújtás is van a végén.

LINK:




Hamar áttértem viszont egy másik videóra, ami hosszabb, pörgősebb, energikusabb, hatékonyabb. Ez az abszolút kedvencem!


LINK:




Két-három hónap alatt lement tehát 7-8 kiló úgy, hogy nemet mondtam a kínálgatásnak és heti egyszer, maximum kétszer az utóbbi videót végigcsináltam. 

Elég sok Tae Bo DVD-m van, a hasizomerősítéstől kezdve van itt minden, érdemes belenézni, hátha Neked is megtetszik. Én semmi másra nem tudok edzeni, mert nem inspirál, nem szórakoztat, unalmas minden, amit eddig próbáltam. Billy viszont nem engedi, hogy lustálkodjam :D