OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, April 12, 2013

Elfogyott Termékek: Újravenném? II. - Used Up Products: Repurchase? II.

Elfogyott, de újravenném?

This is going to be another empties post with mini reviews.



Pár hónapja kezdtem el tudatosabban kezelni a meglévő termékeket, mert általában használok valamit, aztán félúton megunom és elteszem a fiókba, többet nem veszem elő, csak foglalja a helyet stb. A többség tehát ezekből a termékekből került ki most, az üres doboz látványa felemelő, csak ajánlani tudom! :D


A few months ago I started using up all my half-empty products that I collected during the months... Most of the time I use something, then I just get bored with it and put it in the drawer and never finish the bottle. What a bad habit! Most of these products belong to this category so I'm happy to see them here, totally empty! Such a great feeling! :D





Videót is készítettem, abban az előző ilyen poszt sminktermékei is benne vannak.

LINK:







Yves Rocher Tradition de Hammam Shower Gel


Erről a termékcsaládról már írtam a blogon, a tusfürdőt is nagyon szerettem, egész napra puha lesz tőle a bőr és az illata isteni! Újravenném? Igen!

I wrote about this line on my blog and I can say the same again, the shower gel makes your skin very soft and the scent is amazing! Repurchase? Yes!




Arvella Organic Orange Whipped Body Butter

Ez az Arvella testvaj is ezer éves már, ráadásul kettő van belőle, egyet még mindig el kell használnom, annak más az illata. Az organikus testvaj egyébként nagyon jó, igazi megváltás a nagyon száraz bőrnek, bár a zsíros utóérzés nem a kedvencem, de elviselhető! :)  Újravenném? Igen!

This Arvella organic body butter is really good, it saves your dry skin in a second and the scent is pleasant. The only downside is the greasiness but I got used to it fast :) Repurchase? Yes! 




Lush Dream Cream


Erről a Lush termékről volt már szó a blogon, ez egy nagyon-nagyon jó krém, s hiába van tele különböző olajokkal, mégis hamar felszívódik. Egyik kedvencem volt, az illata is kellemes, ha jól tudom ez produkálja a legnagyobb eladásokat a Lushnál. Nem véletlenül. Újravenném? Igen!

I wrote about this Lush cream too a few months ago and my opinion hasnt changed a bit. It was one of my favourites, I really like the scent to it and the cream absorbs very fast although it is full with different oils to help the sensitive and dry skin. Repurchase? Yes!





Yves Rocher Flat Abs


Ingyen termék volt egy megrendeléshez és általában nem hiszek a fogyasztó krémekben, de folyamatos használat alatt láttam javulást a hasamon. Meglepő, de tényleg használ, de nem kell csodát várni tőle, nem lesz centiméterekkel kisebb csípőnk stb. Újravenném? Talán.

It was a free product with my Yves Rocher order and I didnt believe it at all but guess what? It did help! It wasnt miracle but my belly did look better and flatter when I used it every single day. Repurchase? Maybe.





Germaine de Capuccini Facial Purifying Cleansing Gel 


Az egyik magyar webshopban lehet professzionális, kozmetikusok által használt termékeket is venni, ez is onnan van és hóóóóónapokig használtam. 150 ml gél állagú arctisztító, ami több, mint fél évig elég volt nekem, úgy hogy naponta kétszer mosok arcot. Biztos, hogy újravenném és kipróbálnám a termékcsalád további tagjait, de az ára sajnos a negatívuma. Ha ettől eltekintek, akkor... Újravenném? Igen!

A Hungarian webshop sells professional products too (beauticians, wellness centers etc. use them) and this cleanser is one of them. The bottle contains 150 ml and I could use it for at least 6 months and I wash my face twice a day. WOW. I really liked it, the only downside is the price tag... Repurchase? Yes!




KOH - Tablets for Hand/Nails

Szintén ezer éve kaptam egy Glossy Box-szal, ha jól emlékszem, majdnem egy évig állt a fiókban mire rászántam magam a "kézfürdőre". Egy tabletta volt a dobozban, vízben feloldódik és áztatni kell benne a kezünket... Semmit nem csinál egyébként, még csak puhább sem lett a bőröm, jótékony hatását nem fedeztem fel. Újravenném? Kizárt! Nem!

I got this tablet about a year ago in a Glossy Box or something but I never felt like using it. Anyway, finally I did and I had a "hand bath" that was worth nothing. My hands didnt even get any softer, or something... Repurchase? No way. No!




Nivea Eye Makeup Remover Lotion


A szemsmink eltávolítását hivatott elvégezni, ami szerintem nem sikerül neki olyan jól. Szerintem nem éri meg külön megvenni, legalábbis nekem nem jött be. Újravenném? Nem.

It is supposed to remove eye makeup but this product is not that great at it. Or at least it didnt work for me. Repurchase? No.




BareMinerals Instant Waterproof Eye Makeup Remover 


Nem rossz, de a BareMinerals-t ismerve, biztos vagyok benne, hogy teljes áron nagyon drága mulatság lenne ezt megvenni. Egy szettben volt benne, nem volt vele különösebb bajom, de maradok az olcsóbb megoldásoknál. Újravenném? Talán.

This waterproof eye makeup remover is not bad but I have the feeling that the full size bottle costs way too much. This mini bottle was in a kit and I was happy with it but I stick to the cheaper makeup removers. Repurchase? Maybe.





L'oreal Eye Makeup Removing Lotion

Ezt használtam utoljára, tehát frissek a tapasztalataim, de ez már nem az első üvegem belőle. Ha szereted a kétfázisú sminklemosókat és makacs sminktermékeket is használsz, pl. tus, vízálló ceruza stb., akkor ez egy jó választás lehet. Nem olcsó, de sokszor megvásárolható akciósan Újravenném? Igen.

This is my second bottle of this product and I'm satisfied with this. It removes waterproof eye makeup too, so I cant complain. Not cheap but sometimes you can buy it with discount. Repurchase? Yes.



The Body Shop Deodorant


Először nem tetszett, de amikor megszokta a bőröm (nincs benne alumínium, mint a legtöbb deoban), igazán megszerettem és egy nagyon jó izzadásgátlónak tartom. A golyós verziót vettem meg, ami újratölthető, s meg is fogom venni az utántöltő változatot, mert megéri. A golyó kicsit zavaró tud lenni, mert nem mindig jön ki elég termék, de más problémám nem volt. Újravenném? Igen!


My relationship with this deodorant didnt start too good but when my skin got used to this aluminium free product then I really loved it and I cant complain at all. Repurchase? Yes!




Essence My Skin Cleansing Wipes

A kedvenc sminklemosóm már egy éve! Sokkal olcsóbb, mint a többi, itt kapható termék és ugyanolyan jó, sőt! Az illatát is imádom, a sminket jól eltávolítja, csak akkor veszek másfajtát, ha ebből épp nincs a boltban. Újravenném? IGEN!

This is my favourite makeup remover! This is the cheapest I can find and these wipes are just as good as any other make up remover, or even better! The scent is great, it removes make up well. I only buy other makeup removers when I cant find this in the drugstore. Repurchase? YES!





L'Oreal Triple Active Make Up Remover

Az anyaga ennek furcsa: nagyon vékony és nem egyforma vastagságú mindenhol, eleinte féltem is, hogy elszakad majd, de nem volt vele ilyen problémám. Ezt is szerettem, de drágább, mint az Essence kendők, ezért nem ez lesz a kedvencem, de egyébként jó! :) Újravenném? Igen.

These wipes are pretty good but the price bothers me so it wont be my favourite, Essence stole that position :) Repurchase? Yes.




Masks

Ezer éve megvannak, ideje volt elhasználni őket. Még mindig van egy pár, mert egyszerűen nem bírok egy helyben feküdni 20-30 percig maszkkal az arcomon. Egyébként jó kis maszkok ezek, de magamnak nem veszem újra egyiket sem szerintem. A gyors megoldások híve vagyok, éljenek a pár perces maszkok haha :D Újravenném? Talán.

I had these facial masks forever... I just simply cant sit and do nothing for 20-30 minutes with these masks on my face. The products are good by the way but I dont have the patience to use them. Repurchase? Maybe.




Fa Luxorious Moments Shower Gel 


Kellemes az illata, de valamiért nem fogott meg. Újravenném? Talán.

It has a nice scent but nothing special. Repurchase? Maybe.




The Body Shop Chocomania Body Butter

Ez is régóta megvan, nem használtam, mert a barátomnak nem tetszett az erős csokoládé illat, aztán csak visszatértem hozzá, mert nekem tetszik, ő meg szokja meg! :p Nem is panaszkodott többet, nekem pedig a kedvencem lett. Nagyon hidratál, száraz bőrre van, ezért csak a lábamon és a karomon használom, ahol a legszárazabb a bőröm, de imádom! Meg is vettem teljes méretben! :) Újravenném? Igen!


It was hard to use this body butter up because my boyfriend didnt like the strong chocolate scent so I just stopped using it. Months later I returned to it, I mean come on... he has to get used to it :p I love it and I have already bought the full size version! It is for very dry skin so I use it only on my legs and arms when my skin is the driest. Repurchase? Yes!





Fa Sports Deodorant


A Fa még mindig nem a kedvencem, de 1-2 hónapja nagyon jó akciójuk volt, ezért vannak a Fa termékek most itt. Ez egyébként a jobbik Fa deo, van egy másik is, a tusfürdő párja, az szörnyű. Újravenném? Nem.


Fa is still not my favourite brand but 1-2 months ago these was a great discount on Fa products thats why these are here now. This deo is actually not that bad but I have an other one that matches with the shower gel above, that is horrible... Repurchase? No.




Andrélon Dry Shampoo


Nagyon szeretem az Andrélon termékeket, szárazsamponból is rengeteget vettem már, nagyon jók, mind a három fajta! Újravenném? Igen!

I love Andrélon products, I have had several of their dry shampoos too, these are awesome! Repurchase? Yes!




Úr Isten, ezen a poszton is több, mint két órán keresztül dolgoztam... Mindig azt hiszem, hogy ezek a posztok rövidek lesznek, mert nem kell sokat írnom a termékekről, hát... Tévedtem! :D
Remélem hasznos volt a számotokra a poszt! :)


I have just spent more than 2 hours on this post... I always think that writing an "Empties" post will be easy and quick. Well, I am so wrong! :D






13 comments:

  1. :D azt hittem ott a kép közepén egy páleszes üveg bújt meg :D
    olvasom,hogy volt idő mikor félig elhasználtál valamit majd eltetted:D aztán megint beugrott a pálesz:D itt vigyorogtam amíg nem tudtam,hogy az tusfürdő :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha na ezzen jót nevettem :D Egyébként tényleg furcsa üvege van ennek a tusfürdőnek :)

      Delete
  2. nagyon tetszett hasznos volt :)
    viszont úgy néztem a vidit hogy közben szekrényben pakolásztam, és hallgattam csak
    és végig azon gondolkoztam hogy jézusom van a szomszédban kakas? erre amikor visszatekertem valamihez akkor rájöttem hogy nálad van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDDDD Jaj, ne haragudj, de a szomszéd "szemétláda" kakasa csak akkor kukorékol, ha aludni szeretnék meg ha videót veszek fel.... :D
      Szeretném kiiktatni a drágát, de sajnos nem az én háziállatom :( :D

      Delete
  3. nivea sminkeltàvolito nekem se vàlt be. a l'oreal annàl inkàbb
    màr mozgatja a fantàziàm a lush.muszàj lesz kirpobàlnom:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Lush termékek általában bejönnek nekem, de azért itt is mellé lehet fogni, nekem mindig sikerül :D

      Delete
  4. Replies
    1. Én köszönöm a kommentet és hogy elolvastad :)

      Delete
  5. Elültetted a bogarat a fülemben, még Lush-szűz vagyok, de ezután a poszt után nem sokáig tudom tartani ezt az állapotot!!! :D
    Pusza: Reni

    ReplyDelete
  6. A Dream Cream-t én is szerettem, éppen most rúgja az utolsókat. Nekem kicsit nehéz krém volt, nehezen szívódott fel, és valahogy soha nem tudtam eltalálni a mennyiséget belőle. Még egy karácsonyi akcióban vettem féláron, úgy oké volt, de ilyen árkategóriában bőven pótolható termék - szerintem. :)

    ReplyDelete
  7. A legnagyobb bajom, hogy én is csak félig használok el termékeket. Ideje lenne komolyabban neki állni használni őket! :)
    Hasznos poszt volt :)

    ReplyDelete
  8. A Fa cezodorból nekem a golyós volt meg... nem volt semmi extra, de nem volt vészes. Nivea sminklemosóból volt hasonlóm, na, az volt a legrémesebb sminklemosó, amit valaha használtam, kb. semmit nem vitt le rendesen, főleg a szemsminknél szenvedtem meg (pedig ált. nem is tust meg vízálló spirált használok)...

    ReplyDelete