OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 28, 2013

Best Budget Makeup - A Legjobb és Legolcsóbb Sminktermékek

A legjobb és legolcsóbb sminktermékek!

The best budget makeup products!




Összeírom most kategóriákra bontva az "olcsó, de jó" sminktermékeket. Néha nem is gondolnánk, hogy mennyire jók lehetnek azok a termékek, amikért alig párszáz forintot kell csak kiadnunk! Kommentben írjátok meg, hogy mivel egészítenétek még ki a listát! Adjunk egymásnak tippeket! :)

I have collected my favourite budget products. Sometimes it is hard to believe that an inexpensive products can be very good, but it is possible! These are my picks but please tell me what your budget facourites are! Let's help each other! :)



Best Budget Makeup
(A legjobb és legolcsóbb sminktermékek)




Aden Lipsticks & Liquid Lipsticks


Szerintem verhetetlenek ezek a rúzsok, ha olcsót, de jót keresünk, ráadásul nagy választékot is szeretnénk. Rengeteg szín közül választhatunk, mindegyik szuper pigmentált, s bár az ár boltfüggő, azért elmondhatom, hogy az ADEN Cosmetics nagyon kedvező áron kínálja a termékeket

In my opinion the ADEN Cosmetics lipsticks and liquid lipsticks are the cheapest and best products. The pigmentation is amazing, there are so many shades to choose from and the price is fantastic. 

Tesztek a blogon - My reviews:





Essence Nail Polishes


Az Essence nagy választékban kínál jó lakkokat kedvező áron, ráadásul a limitált kollekcióknak hála a kínálat csak még nagyobb lesz. Ettől olcsóbban még nem találtam jó lakkokat, arról nem is beszélve, hogy könnyen elérhetőek a termékek a drogériákban. (Ide sorolhatnám még a Moyra lakkokat, de nekem egy darab sincs, szerintem itt nem kaphatóak, a magyar árat meg nem tudom, de a választék ott is nagy).

You can find Essence nail polishes in almost any drugstore. Thats already a great thing. The price is great and the shades are pretty, there are limited collections every month. I havent found cheaper and better nail polishes yet! (I'd also like to mention the Moyra nail polishes but I'm afraid those are not available in the Netherlands but in Hungary these are cheap and there are many colours available).





Catrice - Essence - Aden Cosmetics Eye Shadows

Nézegettem a kollekciómat, hogy melyek a legolcsóbb és legjobb szemhéjpúderek, végül arra jutottam, hogy ez nehéz kérdés. Viszont általában az Essence, a Catrice és az Aden Cosmetics a legolcsóbb, mégis ki lehet fogni NAGYON jó és izgalmas színeket! Ajánlom pl. az új Essence 3D mono-kat, az új Catrice Absolute Nude palettát és persze az Aden Baked szemhéjpúdereit is.

I was going through my collection to find inexpensive but good quality eyeshadows but it is not that easy to choose only one brand. So I'd say, if you want the best budget eyeshadows then visit the Essence, Catrice or Aden Cosmetics counters because you'll find great products. Check out the new Essence 3D mono's, the new Catrice Absolute Nude Palette or the Aden Baked eyeshadow trio's.

Tesztek a blogon - My Reviews:





NYX, Garnier, Essence, Aden Cosmetics Face Products


Térjünk át az arcra. Megint nem volt egyszerű a választás, de végül úgy döntöttem, hogy a legolcsóbb és legjobb "alapozó/bb krém" a Garnier Olajmentes BB krém lett, púderek közül az Essence színtelen púderét ajánlom, pirosítók közül pedig nem sok "olcsóhoz" volt szerencsém, ezek általában drágábbak, de a NYX és az ADEN került a "best budget" kategóriába. 

Let's talk about the face products! It is really not easy to find very inexpensive but good products because foundations, blushes cost always more than other products. After all I picked the Garnier Oil Free BB cream, the Essence Mattifying Powder, the NYX and ADEN Cosmetics blushes are the best budget face products! 


Teszt a blogon - My Reviews:






Essence, NYX, P2, Aden Eye Pencils, Mascara etc.

Ha szempillaspirálról, szemceruzáról van szó, akkor nekem ezek az olcsóbb termékek jöttek be: A P2 és ADEN Cosmetics szempillaspirálok, a NYX Jumbo ceruzák és joker termékként pedig az Essence Highlighter (szemöldökcsontra és belső szemzugba). 

The best budget mascaras award goes to... the P2 and the ADEN Cosmetics mascaras. These are really cheap and good. The best eye pencils are the NYX Jumbo pencils and the Essence Highlighter is a "joker" here but it is also for your eyes: to highlight the inner corner of your eyes and under the eyebrow.

Tesztek a blogon - My Reviews:





Várom a tippeket, hogy milyen olcsó, de jó sminktermékeket érdemes megvenni! :)


What are your budget makeup favourites? :)






29 comments:

  1. hát csak egyetérteni tudok a listával:) az ADEN rúzsok nagyon durván kenterbe vernek sok terméket, ár és minőség arányában, tényleg szuperek!
    a NYX Jumbo ceruzákat fillérekért lehet rendelni, szerintem az egyik legjobb termék, nagyon megéri!
    p2 is nagyon tetszett, amikor találkoztam vele, de nálunk szerintem még mindig nincs, pedig simán elférne:)
    nekem ezenkívül még a Miss Rose szempillaspirálok nagy nagy szerelmeim, van vagy 1000 Ft darabja, de brutálisan jó!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy egyezik a véleményünk! :) Még itt sincs P2, legalábbis hivatalosan, kár :(
      A Miss Rose kiment a fejemből, de igazad van, ez a márka is ide tartozik! :) Köszi! :)

      Delete
  2. Flormal körömlakkok - meg pirosítói.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet! :) Még nem volt Flormal termékem soha, így nem jutott eszembe posztíráskor, de tényleg csak jót lehet róluk olvasni! :)

      Delete
  3. Az Elf (webáruházakba) és Lovely (Rossmann) kozmetikumok is nagyon jó árba vannak :) de a kedvenc az essence :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yes, a Lovely-t meg az e.l.f.-t elfelejtettem, köszi szépen! :) Mondjuk nekem az e.l.f. nem annyira jött be sajnos. Neten könnyű "mellényúlni", amikro vásárolunk tőlük :/

      Delete
  4. Aden rúzsom nincs, csak egy folyékony rúzs, nagyon sajnálom, hogy nálunk elég sokat ráraknak az árra.. :(
    Én nagyon szeretem a mua és sleek palettáit, de azoknál negatívum végül is, hogy csak rendelni lehet, de olcsó, jó minőség, de ilyen olcsó,de jó kategória nálam még a Lora és a Butterfly szemhéjpúderek, illetve egy Paris nevű, Viannis szempillaspirál. :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hjaj a MUA meg a Sleek is kimaradt, köszi szépen, teljesen igazad van, nagyon jók a palettáik! :) Lora és Butterfly sminktermékem még nem volt szerintem, szóval köszi a tippet! :)

      Delete
  5. Lovely spirál (sárga) is szupi, szép pillákat csinál. Ennek a márkának van tusa, az az egyik legjobb és filléres. ELF pirosítók is jók (nem mind)...
    Egyébként szerintem az Essence körömlakkok verhetetlenek ár-érték arányban.
    Alverde még ebbe az árkategóriába tartozik? Mert akkor ide sorolnám: van mono szemfestékük, baromi pigmentált és tartós is (speciel egy bronzos-mély-sötétbarnám van, erre gondolok).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt nincs dm és kiment a fejemből az Alverde, de igazad van, nagyon itt lenne a helye ebben a posztban az Alverde termékeknek is! Köszi! :) Lovely tusom nekem is volt/van, tényleg meglepően jó! :)

      Delete
  6. Hú, az az Aden pirosító valami csodaszép. Megsasolom legközelebb, ha megyek a szokásos Aden-beszerzőhelyemre.
    Ha már szemceruza, az Aden szemceruzái nagyon jók, a fekete az árához képest elég jól teljesít még vízvonalon is, legalábbis azokhoz képest, amit eddig próbáltam drogériából.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teljesen egyetértek veled, az ADEN ceruzák is nagyon jók, nekem is van pár, és egyikben sem csalódtam, sőt! :)

      Delete
  7. Az Aden körömlakkokkal egészíteném ki, valamint MUA és ELF lakkok, ELF bronzosító-pirosító duó, MUA paletták, ezeket akcióban nagyon jól ki lehet fogni. Ja, meg az Avon szemceruzák. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippeket! :) Az Aden lakkokon én is gondolkodtam, hogy bele kellene írni, aztán kimaradt valahogy.

      Delete
  8. Nagyon jó ötlet volt ez a poszt :)
    Én is az Aden és Moyra lakkokra gondoltam még, valamint a MUA termékekre, amit sajnos nálunk nem lehet kapni, csak rendelni lehet :(
    Viszont szerintem a Miss Rose paletták is egész jók, ahhoz képest, hogy mennyibe kerülnek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi :)
      Igen, a Miss Rose-t sajnos kifelejtettem a posztból :( :)

      Delete
  9. A lényeget felsoroltad :) Kiegészítésként, amiket előttem is írtak már: Moyra lakkok, e.l.f. termékek (nekem az ecseteik és a highlighter, bronzosító bejött mind, jah és a legjobb szempilla göndörítő az e.l.f.-nél van :)
    A NYC porpúdere szerintem hibátlan. Amit még szeretek az a Rimmel. Bár nem mindig olcsó és nem minden, de pl szempillaspirált szoktam venni 1000ft körül, lakkok 500Ft körül, ilyenkor megéri, mert jó minősége van.

    ReplyDelete
  10. Jajj és szerintem tök jó lenne a közép- és a drágább kategóriából is bemutatni ilyen összefoglalót, hogy mit érdemes megvenni, mi az ami megéri az árát.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi szépen a tippet, majd jön akkor egy-két ilyen poszt is! :)
      Az e.l.f. is sajnos kimaradt a posztból, mert nekem nem sok cuccom van ettől a márkától és ami van, azt pont nem szeretem, plusz mi csak a holland webshopból rendelhetünk, ahol eszméletlen drága minden a postaköltségről ne is beszéljünk, akciók meg soha nincsenek.... Mennyivel jobb lenne a brit webshopból rendelni! :)
      Köszi szépen a tippeket még egyszer! :)

      Delete
  11. jó, ez nagyon off lesz, de annyira imádom a képeid, tiszta tavaszi hangulatuk van... ne kérdezd miért, én sem értem.
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDD Köszi szépen! :))) Szép színesek, biztos azért jutott eszedbe a tavasz :)

      Delete
  12. Csak annyit fűznék hozzá, hogy a Moyra lakkok szuper jók, nekem beváltak és 350-450Ft között lehet megvenni őket :)

    ReplyDelete
  13. 1.Hm szemoldok ceruzaval nagyon meg vagyok elegedve.
    2. Maybelline Fit Me alapizoja is nagon bevalt nekem.

    ReplyDelete
  14. Nagyon jó poszt lett! Amivel még kiegészíteném az a Terra Naturi a Müllertől, nagyon jók a szemceruzáik és a szemhéjpúdereik, piszok olcsón! Viszont az alapozójukba nem érdemes befektetni! A H&M körömlakkok és néhány paletta is kellemes meglepetés volt! Ill. Ezeken kívül nekem még nagyon bevált pár Avon-os (főleg a körömlakkok) és Oriflame-s termék is! Azokat is jó áron adják! Endem is érdekelne középkategóriás és high end verzióban is egy hasonló cikk!

    ReplyDelete
  15. ADEN termékeket hol lehet kapni? Esetleg valaki tudja, hogy Ausztriában (Bécsben) hol? :O

    ReplyDelete
  16. Az én kedvencem az essence tekerős szemceruzája, a fekete. Kb 4-500 Ft és úgy befogja a vízvonalam, h lerobbantani se lehet onnan. :) Évek óta kedvenc. ♥
    (vigyázat: a többi szín nem ilyen jó - próbáltam)

    ReplyDelete
  17. az essence lakkok nagyon jók. :) most a Catrice NUDE palettáját vadászom Ausztriában. :D
    a Moyra nálunk 320 (vagy 290.. nem emlékszem) Ft-ért kapható, van webshopjuk is ;)

    ReplyDelete
  18. Én a Miss Sporty termékeket szeretem, főleg a spiráljaikat, szerintem nagyon jók, és olcsók is. A körömlakkjaik sem rosszak, csak picivel drágábbak mint pl. az Essence, a többi termékük is egész jó :)

    ReplyDelete
  19. Én nem értem, de nekem az essence lakkok csalódás. Volt egy Essence nude színplaetta, csodaszép színekkel. De használhatatlan. Felkenem és utána még aznap lepattog, vagy tudod lehúzni a körmödről egyben. Szörnyű. Van más essence lakkom, az sem a legtartósabb de nem ennyire rossz. (a sminkcuccaik közül tegnap én egy gél tust hoztam haza, a kremmanian csupa jókat írtak és harmad annyi mint a Maybelline...sokat hezitáltam de tegnap kipróbáltam, egyelőre szuper...és vettem egy szinezett hidratálót tőlük a Müllerben lehet csak kapni, kifejezetten problémás bőrre, nekem az is angyon bejött, igaz sohasem volt még BB krémem...)

    ReplyDelete