OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 7, 2013

Tippek Magas Nőknek - Styling Tips for Tall Women

I'm a tall girl, what to wear?

Magas vagyok, mit vegyek fel?


ENGLISH:
If you step into a room and you notice that 1. everyone is shorter than you,  men as well 2. you catch everyone's attention even if you dont want it, then I welcome you in the tall women's club! I was always taller than everyone else (well at least in Hungary, in Holland many people are taller than me luckily), I never gave a damn about high heels (come on I dont wanna be 2 meter - as I used to say). I'm 179-180 cm and I became this tall when I was 18. That was tragic for a teenage girl, trust me. Since I have been super tall for more than 27 years ( ok, almost :D ), I have decided to write down some facts and tricks, you might like and use them too! :)
Tall women tend to be shy and have the desire to be "normal", not to get extra attention. I hate it when people stare at me for no reason. I dont look at others so would you please leave me alone too? I dont know, it is just annoying. Whether I want it or not, someone will just stare at me. I hate that. What can I do then? I tried everything to dress up as a "ghost", so people wont notice me: dark, simple clothes, nothing trendy nothing awesome, no high heels etc. And then I have to realize: it doesnt work, staring will never stop. Lets turn it into our advantage then! :)



Ha belépsz egy terembe és azt tapasztalod, hogy 1. a többség alacsonyabb nálad, még a férfiak is, 2. mindenki felfigyel rád, akkor üdvözöllek a magas nők klubjában! Mindig is sokkal magasabb voltam mint mások, első voltam a tornasorban, a magassarkú cipőket még csak messziről sem néztem meg, mert "úgysem hordhatom" stb. 179-180 cm között vagyok, s ezt a magasságot kb. 18 évesen értem el, akkor tragikusnak gondoltam. 
Hetek óta gondolkozom ezen a témán, írjam-e meg vagy sem, de végülis miért ne? 27 éve szívom a "magaslati levegőt", remélhetőleg hasznos tippeket tudok adni a sorstársaimnak!


A magas nőknél jellemző az önbizalomhiány és a beleolvadás utáni vágyakozás (tapasztalatból írok mindent sajnos). Számomra nagyon zavaró, ha  megbámulnak, méregetnek stb. Én sem foglalkozom mással, akkor más se nézzen rám alapon sokáig azon gondolkodtam, hogyan tegyem magam átlagossá. Az öltözködéshez nyúlunk először, mindent megteszünk, hogy észrevehetetlenek legyünk, magassarkú kizárva, egyszerű ruhák és színek uralják a ruhatárunkat. Azután jön a következő pofon az élettől: még mindig megnéznek! Rossz hírem van: ez mindig is így lesz! Mit tehetünk? Fordítsuk a zavaró dolgokat előnyünkké!



1. Hordj szép cipőket!
Amint egy idegen meglát, akaratlanul is megnézi, hogy tényleg ilyen magas ez a nő? Esetleg magassarkú van rajta? (Vicces, mert a minap a gyógyszertárban ugyanezt csináltam: az előttem álló nő min. egy fejjel magasabb volt, rögtön megnéztem milyen cipő van rajta). Ha már úgyis oda vetődik az emberek tekintete, akkor adjunk nekik valamit, amit bámulhatnak: gyönyörű cipőket!

Wear pretty shoes! When a stranger sees you, there is only one thing (s)he can do: stare at your feet. They want to know whether you wear high heels or you are just very tall. Well, since your feet get so much attention, make them have a reason to stare: wear gorgeous shoes! :)



2. Hordj magassarkú cipőt!
Ez nem az alacsony lányok kiváltsága, bárki hordhatja őket! "De akkor magasabb leszek mindenki másnál!" - jönne a panasz a régi énemtől. Válasz: Így is az vagy! Akkor miért ne sugároznál egy kis magabiztosságot? Láttál már magas nőt magassarkú cipőben? Én igen! Ilyenkor mindig az az első gondolatom, hogy wow, fel meri venni, biztos nagyon magabiztos, de jó neki! 
Vegyél egy kényelmesebb darabot és tanulj meg benne járni, a hátad legyen egyenes, ezek után már semmi és senki nem állíthat meg! :)

Wear high heels! Those pretty shows are made for everyone, even for tall girls! My old self would say: "then I'll be taller than everyone else". My answer now: You're already is! :) When I see a tall woman wearing high heels I always think: "wow she has so much confidence, she is so amazing, lucky her!". Dont forget, you can be this confident woman too! :)



3. Oversized!
Ez a kedvencem, az oversized darabok. Amíg az alacsonyabbakat összenyomhatja vizuálisan egy nagyobb táska, kiegészítő, felső, addig a magasak remekül néznek ki ilyesmiben! Persze nem kell túlzásba vinni, de egy-két darab nyugodtan lehet "oversized", elfér rajtunk! :)

Oversized! My favourites are the oversized pieces. While short women can look funny in oversized pieces, tall women can handle them easily! :)



4. Figyelj a nyakadra!
Jobban mondva a környékére. A nagyon szűk nyakú felsők, a garbók sajnos nem nekünk lettek kitalálva, ezzel szemben a V-nyak, a kigombolható felsők stb. nagyon jól megállják a helyüket rajtunk, megtörik a magasságunkat optikailag! A statement nyakláncok is jól jöhetnek s ugyanilyen hatást keltenek. Mivel a magasak általában kismellűek is, így duplán jót tesznek a díszesebb felsők, nyakláncok stb. Valami extrát mindig érdemes a mellkas köré tenni, így kompenzálhatjuk a kis melleket. Két legyet egy csapásra! :)

Dont forget your neck! Try to avoid necklines that are too close to, or hide, your neck (crewnecks and turtlenecks).  Instead, choose button-down shirts, tops with V-necks, scoop necks etc. to visually break the length of your torso. Statement necklaces are our friends too!



5. Azok a lábak!
Állítólag a női lábak soha nem lehetnek elég hosszúak (mondta ezt nekem valaki akkor, amikor sehogy sem találtam kellő hosszúságú harisnyát magamra... :D ), a magas nőknek pedig kivétel nélkül hosszú lábuk van, illő néha megmutatni! Lehet ez skinny jeans vagy szoknya harisnyával vagy nélküle vagy rövidnadrág, teljesen mindegy, amelyik neked szimpatikusabb. Ha így indulsz el otthonról, az elismerő pillantásokat előre boritékolhatod :) Tipp: ha már egyik testrészedet nem fedi ruha, jelen esetben a lábadat, akkor máshol már ne mutass túl sok "bőrt"! :)

Those legs! Once I was told that woman legs cant be never long enough (well, I was in a trouble because I couldnt find tights that are long enough for me... :D ). Tall women have long legs amd you have the right to show off! :) Just be sure that if you show some skin somewhere (your legs in this case) then try to cover up the rest of your body. Showing too much skin is not classy (thats a general rule for every woman).




6. Színezz!
Ahogy a bevezetőben is elmondtam, a magas nők ruhatára általában a feltűnésmentességre törekszik. Azért nem kell kidobni a szekrény egész tartalmát, de néhány színesebb kiegészítővel (táskák, cipők, ékszerek, felsők) néha feldobhatjuk az unalmasabb ruhákat is. Csodára képes egy kis szín! :)

Colour it! Most of your clothes are boring and dark? Well you dont have to throw them away, just buy some pretty, colourful items, accessories. A pop of colour can make wonders! :)



7. Sminkre fel!
Életem nagy részét smink nélkül éltem le, mert amikor bármit is csináltam a szememmel, rögtön észrevették és akkor már megint a figyelem központjában voltam... bla bla, szóval ez sokáig kimaradt az életemből. Manapság már minden nap sminkelek egy kicsit, egszerűen ezerszer jobban érzem magam így a bőrömben, több önbizalmat ad és olyan arcot "rajzolok" magamnak, amilyet csak szeretnék! Egy kis smink teljesen át tudja az embert változtatni, fantasztikus dolog!

Make up! I used to live without any kind of make up product because I didnt need the extra attention it attracts. That was silly. A bit of make up can make you look so much better, prettier, can give so much much confidence. Spending 5-10 minutes in the morning doing your make up will change your whole day! Once you learn how to use your tools and products, you'll live them! :)



8. Ne szégyenkezz!
Ez a legnehezebb, mert ezt nem lehet megvenni vagy megtanulni, ez az agyunkban dől el. A kisugárzásod az egyik legszebb kiegészítőd, ezt ne feledd! Merj önmagad lenni, ne szomorkodj a magasságod miatt, járj egyenes háttal és széles mosollyal, a magabiztosságod, a mások felé sugárzott életörömöd nemcsak a te napodat doják majd fel, hanem másokét is! :)

Dont be ashamed! This is the most difficult thing because you cant buy or learn it, you have to find a way to accept yourself, not to be ashamed and live each day to the fullest. Be yourself, embrace yourself and your length and you can change the world! Well, at least yours! :)




Ha van barátod, ismerősöd, akire illik a leírásom és úgy gondolod ráfér egy kis baráti jótanács, akkor mondd el neki, hogy 170 cm felett is nő a nő és van élet, csak emelje fel a fejét és nézzen körbe! :) Nyugodtan add tovább ezeket a tippeket neki, hátha ezzel jobbá teszed az életét! :)


45 comments:

  1. jü cikk lett! Én viszont csak 156 cm vagyok :( ls nagyon utálom , sztm hogy ennyire alacsony vagyok....Minden jóról lemaradom, mert nem látok semmit, de azt mondják, az alacsony lányok aranyosak...

    ReplyDelete
  2. Azt hiszem megmutatom ezt a barátnőmnek! 187 cm magas, és sajnos ez sokszor zavarja. Pedig szép arca, szuper alakja van, legyen csak rá büszke! :)

    ReplyDelete
  3. Nagyon tetszik ez a poszt :) Bár nem vagyok olyan magas, azért mindig is
    a magsabbak között voltam (kb 174cm). Sosem mertem magassarkút
    felvenni, tavaly azonban ez egy csapásra megváltozott, nem tudom, mi
    vett rá, de azóta bátran veszem a nem lapostalpú cipőket is.
    Optikailag úgyis jót tesz a vádlinak a magassarkú ;)

    ReplyDelete
  4. Jó lett ez a cikk :) én 184 cm vagyok, de sosem zavart, ha körülöttem alacsonyak vannak... :)

    ReplyDelete
  5. Együtt tudok érezni veled, én 175 cm magas vagyok, a barátnőim
    társaságában én vagyok a legmagasabb, mindig ez volt a kellemetlen, amikor
    valahova be kellett menyünk. Tornasorba szintén elöl virítottam: D. Mindig elnéztem
    más lányokat, hogy ők miért alacsonyabbak, mint én: D Pl. volt már rá esett,
    hogy valaki leszólta a magasságomat időnként persze nekem is rosszul esik, de most
    már csak annyit válaszolok erre, hogy reklamáljon a gyártoknál! : DDD

    Én szeretek magassarkú cipőbe járni, de eddig mindig
    kellemetlen volt avval a tudattal felvenni, hogy megint még magasabb leszek. Ez
    a bejegyzés egy jókora önbizalmat adott most, köszönöm!

    Én nem csak a lányoknál, hanem a pasiknál is elsőre mindig a
    cipőt nézem meg.

    Nagyon szépen köszönöm a tanácsokat, ez most rám fért!(:

    Jó ötlet volt ezt leírni. ( :

    ReplyDelete
  6. Köszönöm! :)
    Az alacsony lányoknak sem lehet könnyű. Van magassarkú cipőd vagy wedge vagy hasonló? Plusz pár cm és máris akkora vagy, mint az átlag :) Viszont jól mondod, az alacsony lányok aranyosak és később is letagadhatnak ezért jópár évet! :D

    ReplyDelete
  7. Szép magas barátnőd van, remélem elolvassa majd a posztot és jobban érzi majd magát egy kicsit a bőrében :)

    ReplyDelete
  8. Köszönöm! :)
    Igen, én is hirtelen vettem magamnak magassarkút anno, s bár még lehetne több is, főleg kényelmesebbek :D haha, de már nem utálom magam annyira, ha magasabb vagyok pár centivel. Húzza ki a pasi magát melelttem, ha zavarja :DDDD

    ReplyDelete
  9. Köszönöm!
    Hú, akkor te nagyon jól gondolkozol, ha sosem zavart, bárcsak én is mindig így álltam volna hozzá a dologhoz! :)))

    ReplyDelete
  10. Ó engem is megszóltak anno, kb. 18 éves koromig hallgattam a sületlenséget, aztán abbamaradt. Jól teszed, hogy visszaszólsz valami vicceset, így kell ezt csinálni! :) AMúgy nem értem miért van olyan sok ember, aki mindenért megszólja a másikat. Én mindenkit elfogadok olyannak, amilyen külsőleg, de a bunkóságot pl. nem tolerálom :D Amúgy hidd el, a nálad sokkal alacsonyabb barátnőidet is fusztrálja a dolog, csak ők meg magasabbak szeretnének lenni. Nekünk nőknek mindig az kell, ami nincs :D Nyugodtan vedd fel, ami tetszik, nehogy már azon gondolkozzunk, hogy vajon más mit fog szólni. :)))

    ReplyDelete
  11. Én is 180 centi vagyok, de gimi óta imádom! Ahogy gimibe kerültem, a fiúk lettek a magasabbak (azt utáltam, amíg a fiúknál is magasabb voltam). Imádok magas sarkút hordani, és minden pici nő "megszid" miatta: Te amúgy is magas vagy, mért hordasz magas sarkút? - Azért, mert én is nő vagyok! ÉS büszke vagyok a magasságomra és nagyon szeretem! ;) Jó lett a cikk!

    ReplyDelete
  12. én 187 vagyok és 20 évesen. régen se zavart különösképpen, inkább az embereket nem bírtam elviselni, akik csúfoltak, de soha nem hibáztattam magamat. simán hordok magassarkút sőt sokkal jobban szeretem. eleinte fel nem húztam volna én se, de egyszer egy nagyon megtetszett és rájöttem, hogy ha egy cipő tetszik, nem kell hogy érdekeljen, mekkora vagyok benne és azóta rengeteg magassarkút beszereztem :D engem nem nagyon zavar, ha megnéznek, tényleg az előnyünkre lehet fordítani :D volt, hogy odajött hozzám valaki, hogy mindig ilyen szép magas lányt keresett, nem lenne e kedvem megismerkedni vele :D nem igazán szoktak beszólni, ha valaki meg is említi inkább csak csodálkozik vagy rendes és tetszik neki :D szóval senki ne szégyenkezzen!! :D

    ReplyDelete
  13. Viktória (Shake it up)January 7, 2013 at 6:19 PM

    Anyukám is magas, megmutatom majd neki az írásod! :)

    ReplyDelete
  14. 182 cm vagyok, de egyáltalán nem zavar a sok nálam alacsonyabb lány... xD

    ReplyDelete
  15. szeretem olvasni az ilyen cikkeket, ilyenkor megnyugszom, hogy vannak magas lányok rajtam kívül is :D...mondjuk én még nem tartok ott, hogy magassarkút is fel merjek venni, de azt hiszem már nem vagyok messze tőle :)) egyébként szerintem is általánosban a legrosszabb én is mindenkinél magasabb voltam, pedig akkor még csak 174 cm voltam...most úgy 178 cm

    ReplyDelete
  16. Nem mondhatom magam nagyon nagyon magasnak csak" 175-6-nak, de így is sokszor magasabb vagyok a nagyátlagnál. Én szerettem mindig is magas lenni, és hosszúlábakat, de sajnos csak magas lettem, nekem inkább a felső testem nyúlt meg. Nagyon jó cikk volt, azoknak is hasznos akik nem magasak,hanem alacsony,mert az egész az önbizalomról és az elfogadásról szól:)

    http://berni-fashion.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  17. Én "csak" 172-3 cm vagyok, de ez is éppen elég ahhoz, hogy az ismerőseim (főleg lányok, de sokszor fiúk is) 95%-ánál magasabb legyek. Sokszor idegesít, de annyira nem, hogy emiatt legyek depressziós :) Sok magas lányt ismerek, akiknek ez jól áll, és látszólag nem zavarja őket, szerintem sincs ezzel semmi gond, ha -ahogy írtad-, az illetőnek jó a kisugárzása. Ja, és simán hordok magassarkút is, ha úgy adódik :) Nagyon jó cikk volt :)

    ReplyDelete
  18. A másik oldal sem vidám :) Én 148(!) centiméter magasra nőttem(?), engem ezzel piszkáltak mindig. A mai napig szoktak 14-15 évesnek nézni, főleg mindenféle smink nélkül, pedig már vagy 7-8 évvel elmúltam annyi :D. Cserébe minden cipőm legalább egy kicsit magassarkú (és 32-es méretű, kész kihívás a cipővásárlás, újabban csináltatni szoktam), imádom őket, ugyanolyan gyorsan tudok benne menni, mint más tornacipőben :) Amúgy is kétszer annyit kell lépnem, mint a mellettem sétálónak... Néha azért rossz, mert minden 160-170 magas emberekre van optimalizálva, így pl. nem érem fel a felső polcokat.

    Édesanyám szokta mindig kérdezni, hogy nem zavar-e, de miért zavarna? Nem hirtelen összementem, soha nem voltam magasabb, ehhez szoktam hozzá. Lehetett volna pár centit nőnöm mindenféle hormonkezeléssel, de akkor van esély rá, hogy nem lehet gyerekem. Annyit nem ér :)

    Mindennek megvan a jó és rossz oldala, én szeretek pici lenni :) Olyan ez, mint a haj: akinek hullámos, egyenest szeretne és fordítva... :)

    ReplyDelete
  19. én is 180 centi vagyok, ha az ember vesz még hozzá egy magas sarkút, akkor nem nagyon lehet rejtőzködő üzemmódba kapcsolni. szóval az önbizalomdúsabb napjaimra tartogatom őket :D a tippek hasznosak, köszi! én sokat hordok garbót egyébként, de olyan hülye zsiráfnyakam van, hogy még így is tart a garbó fölött a fele :D

    ReplyDelete
  20. A legjobb barátnőm 185 centi, miatta sosem bújhatok el, az biztos, én csak 171 centire nőttem, de sokáig nem mertem nagyon magas cipőt húzni így sem. Mióta vele megyek mindenhova, bátran viselek bármit. Szerencsére neki rengeteg önbizalma van, ami rám is jó hatással van és már kezdek hozzászokni a "rivaldafényhez". most már csak az a probléma, hogy a drágám egymagas velem, amikor mezítláb vagyok ^^" de igazából minket ez sem zavar, már megszoktuk, hogy magasabb vagyok nála legtöbbször, ha elmegyünk itthonról :))

    ReplyDelete
  21. én mindig is azért imádkoztam, hogy a 160 cm-t elérjem. szerencsére pár éve sikerült, viszont azóta is tartom ezt :( körülöttem mindenki magasabb, kivéve anyukám, mert Ő még kisebb mint én. sajnos még magassarkút sem tudok felvenni, mert bokasüllyedésem van és kb. 10 perc alatt kinyírja a lábam. a mai napig nem értem, hogy bírtam végigtáncolni és végigállni a szalagavatómat :D én mindig is irigykedtem a magas lányokra, a hosszú lábakra, a vékony alkatra. de mára megtanultam elfogadni magam, és minden outfit bejegyzésemnél egy valakitől megkapom, hogy mennyire szép a kisugárzásom. én ezzel hódítok, nem a magassággal ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sajnos a magasság nem feltétlenül jár vékonysággal. 171 cm vagyok, átlagos testalkattal, de ez épp elég ahhoz, hogy nagy darabnak érezzem magam, és a keskeny csípőmhöz még a vállam is széles, a lábaim pedig átlagos hosszúságúak...:( Szerencsére a lábam megmaradt 38-asnak.

      Delete
  22. Engem egész általánosban csúfoltak, mert mindig magasabb voltam mint a többiek és emellett "elöl deszka hátul léc". Aztán a gimiben már szépen megnőtt mindenki, úgymond behoztak :) 170 centi vagyok és imádom a magassarkúkat. Sokkal csinosabbnak érzem magam úgy és engem nem érdekel, hogy mások mit mondanak. Egyetlen dolog van ami nekem nem tetszik, ha valaki magas és mellé kövér. Na az tényleg úgy tud kinézni mint egy monstrum, de ha valaki odafigyel magára és az alakjára akkor szerintem nincs semmi gond. A barátom csak 10 centivel magasabb nálam, úgyhogy azelőtt nem igazán hordtam magassarkút ha együtt mentünk valahova, de már túlléptünk ezen is. Ott van például Jason Statham és Rosie Huntington :) Rosie magasabb mint Jason és mégis milyen szép pár :)

    ReplyDelete
  23. De jó kis sztorijaid vannak :D Szuper, hogy ilyen magabiztos vagy, nagyon irigyellek, hogy ilyen fiatalon ilyen jól gondolkozol, bárcsak én is ilyen lettem volna régebben! :)))

    ReplyDelete
  24. Olvasd el a többiek kommentjeit, az önbizalmuk az én lelkemnek is jót tesz, olyan jó, hogy ilyen sok magas lány ügyesen kezeli a helyzetet :) Nekem is mumus még egy kicsit a magassarkú, de olyan széééépek, nem lehet nemet mondani nekik :D

    ReplyDelete
  25. Köszönöm! :) Egyébként a képeidet elnézve neked is szép hosszú lábaid vannak! ;)

    ReplyDelete
  26. Köszönöm! :)
    Mondjuk engem csak akkor zavart a dolog, ha láttam, hogy minden pasitól is magasabb vagyok, a nők nem érdekelnek érdekes módon.. :D Ha több magas ismerősöm lett volna, biztos h hamarabb kapok észbe én is, hogy nem is olyan rossz magasnak lenni :D

    ReplyDelete
  27. Igen, épp ezt írtam fent egy szintén alacsonyabb kommentelőnek, hogy egész életében letagadhat majd jópár évet, azért ez pozitívum! :) Jó, persze nem irigyellek cipővásárlás terén, de hamegnyugtat, itt Hollandiában nekem sem könnyű, mert a 10 évesnek is 40-es a lába (tanítványom is :D ), így mindig ez a méret fogy el először, vadászni kell rá... :D
    Ahogy mondod, mindenkinek az kell, ami épp nincs a birtokában, hosszú haj, rövid haj, egyenes, göndör és még sorolhatnánk :D

    ReplyDelete
  28. Na ja, nekem is vannak "önbizalomdúsabb" és "leave me alone" napjaim (ma pl. az utóbbi volt, nem is öltöztem ki :D ). Egyébként én is szeretem a garbót, hordom is néha, sállal, nyaklánccal tök jól fel lehet dobni. Hosszú nyak szintén... Ezért kaptam mindig rossz jegyet torna órán, mert nem bírta a nyakam megtartani a testemet fejenálláskor hahahaha :D

    ReplyDelete
  29. Nekem is ez a vágyam, hogy sok magas barátnőm legyen, mennyire jó lenne már! :) Ó, ne foglalkozz vele, hogy pár centivel magasabb vagy a barátodnál, ha magassarkú van rajtad, a szerelem nem ettől függ :) Mondjuk én a magas pasikhoz vonzódom, de az enyém is csak 10-12 centivel magasabb nálam, ami rögtön ugrik, ha olyan cipőt veszek fel, de nem zavar :)

    ReplyDelete
  30. 160 cm teljesen jó, bárcsak én lennék annyi :D Kár, hogy nem tudsz magassarkút felvenni, de a bokasüllyedést nem lehet kezelni? Hátha elmúlna és akkor azt vehetsz fel,a mit akarsz :)
    Hidd el, a kisugárzás mindentől többet ér, imádom az olyen nőket, de szerintem mindenki! :)

    ReplyDelete
  31. Ismerős ez a csúfolódás nekem is sajnos, sőt... Még bukott szamárnak is hívtak, mert nem hitték el, hogy tényleg még csak pl. negyedikes vagyok és ilyesmi... Kegyetlenek a gyerekek néha :/
    A holland nők egyébként általában pont olyanok, amit leírtál: magas és kövér. De rengeteg cukrot és édességet esznek, még csoda, hogy nem rosszabb a helyzet.
    Kb. 10-12 centi van köztem és a barátom között is, ha nem tetszik neki a magassarkúm, akkor megmondom neki, hogy húzza ki magát, mindjárt jobban nézünk ki együtt, problem solved :D

    ReplyDelete
  32. Én sem értem ezt a "miért hordasz magassarkút, ha magas vagy" érvelést, de nem is akarom :D Így van, mi is nők vagyunk, ha tetszik egy 12 centis cosda, akkor felvehetjük mi is. Ennyi :D

    ReplyDelete
  33. ne, azt én sem tudtam soha megcsinálni :D

    ReplyDelete
  34. Én is 178 cm vagyok,19 éves, mindig is magasabb voltam a többieknél. Nemrégiben kapott el a szenvedély a magas sarkú cipők iránt, vettem is egyet de kb. csak egyszer volt rajtam, a járással nem volt gond, de hogy mindenkinél (még)magasabb voltam, megrémisztett és alig vártam hogy hazaérjek :( De jó tudni, hogy mások is vannak így! Örülök, hogy megírtad a cikket, segített :)

    ReplyDelete
  35. igazi jó tippek és némi önbizalomnövelés, szuper! :) én mondjuk a magam 170 centijével a pont se nem magas, se nem alacsony lány vagyok (na jó, átlag nőnél magasabb, de a pasiknál alacsonyabb), de ettől függetlenül élvezettem olvastam. :)

    ReplyDelete
  36. hihi, jó post lett:)
    azt hiszem, én a 160 centimmel nem érzem át a helyzetet, de több csaj is a környezetemben olyan 175-178cm..őket pl. nem zavarja a magasságuk..(vagy csak titkolják):D
    régen engem egyébként aggasztott h kicsi vagyok, de átértékelve a dolgokat...mint ahogy te is írtad...ez máshogy is felfogható:))

    ReplyDelete
  37. Ez nagyon jó lett! :)
    Én 182 cm vagyok....szerintem a legnagyobb gond a ruhavásárlás, vagy rövid a szára, vagy az ujja, vagy csípőben kicsi...vagy akárhol, mivel ilyen magassághoz még normál testalkat mellett is nagyobb körméret jár. :(
    Ha már vásárlás...a ruhákat még csak-csak meg lehet oldani, na de a cipők...42-43 lábra nem igazán lehet kapni, főleg nem csinos darabokat! :(

    ReplyDelete
  38. Hol lehet cipőt csináltatni???

    ReplyDelete
  39. Én itt szoktam: http://varosban.blog.hu/2012/01/20/a_wesselenyi_utca_meno_kismeretu_noi_cipok
    Iszonyat aranyos a bácsi, úgy néz ki, mint valami divatdiktátor a szemüvegében, meg a sáljával. Akár képen lévő cipőt is lemásol. Egy szandálom és egy félcipőm van tőle. A második készítésénél elkérte az előzőt, hogy megnézze, hogyan járok :) A lábadra készíti, saját kaptafával, bőrből, kézzel. Ehhez képest pedig szerintem teljesen jó ár a kb. 13000 Ft egy félcipőért, kb. 11 000 Ft egy szandálért, ha jól emlékszem. Iszonyat kényelmes, és nem mellesleg véééégre passzol a lábamra. Ez az első eset :)

    ReplyDelete
  40. Amúgy ez nem is egyszerű "poszt", hanem egy jó autogén tréning lett mára xD

    ReplyDelete
  41. nem tudom, hogy lehet e kezelni. sok évig hordtam lúdtalp betétet de azzal nem lett jobb. már el is ment a kedvem az egésztől :/ az is lehet, hogy inkább a súlyommal van a probléma, azért fáj ennyire. :S

    ReplyDelete