OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, October 10, 2012

HUN: Átcsöppenve A Másik Oldalra, Avagy Milyen Volt A 2. Primőr Bloggertalálkozó


Sziasztok! Abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy meghívtak a Primőr szervezte bloggerina találkozóra :)

I got invited to a special event as a blogger! GUEST POST: Read Dyna's review in Hungarian! :)




Nagyon örültem a meghívásnak, mindenképp szerettem volna résztvenni rajta, ezért tudtam, hogy vagy én vagy Dyna, de ott leszünk! :) Dyna ment el végül, akinek köszönöm szépen, hogy megint képviselte a blogot! Már többször láttátok az írásait nálam, most az ő beszámolója következik :)

A Primőr csapatának nagyon szépen köszönjük a meghívást erre a szuper rendezvényre! :)


Dyna beszámolója:


Vikinek köszönhetően egyetlen olvasóként lehettem jelen ezen a bloggerek számára is izgalmas és várakozásokkal teli rendezvényen. Hozzáállás kérdése, hogy szerencsés volt-e, épp előző estére szerveznem a 10 éves osztálytalálkozót, melyen eléggé a pohár fenekére néztünk nagy lelkesedésünkben, így 4,5 óra alvás után még mindig talán pityókásan indultam utamra a Király utca felé. Nem a korábban már felmerült kérdésed cikáztak bennem, hanem az, hogy ne legyek rosszul és ne teremtsek cikis helyzetet koordinálatlanságommal. 
Tehát nem a legjobb antiré, de hát ez adatott. ;)

Persze megint megpróbáltam rövidre fogni a találkozó elmesélését és a saját véleményem leírását, ki gondolná, h nem sikerült? Viszont úgy gondoltam, h azoknak, akik már unják a programismertetősdit (mert már az összes másik blogon elolvasták) jelzem, hogy a cikk második felében osztom meg veletek a saját véleményem a szombati összejövetelről). 


A helyszínre megérkezve már a ház kapuján kedves Sziasztok bloggerinák! kiírás fogadott, aztán az emeletre érve se lehetett rossz lakásba bemenni, hiszen egy essence lány (paraván) várt minket az ajtóban, aztán Adri és Réka. Mindketten kedvesek voltak, mosolyogtak és gyorsan adtak pár instrukciót a frissen érkezőknek. Egy táblára rá kellett írni a nevünket és a saját blogunkat. (Meglepő mód én a Dyna után Viki blogcímét írtam rá! ;)) Aztán húztam egy kis papírfecnit, melyen egy szmájli vigyorgott vissza rám. Ekkor még fogalmam sem volt, miért csináltuk ezt. 


Aztán a "süti és üdcsi" csoportosulások mellett elhaladva beléptem a nem túl nagy "bemutató terembe", ahol a két oldalra rendezett széksorok között már sok "ismert" arcot fedeztem fel. Gyorsan köszöntem Forumshops Krisztinek (hiszen vele már többször találkoztam) és bemutatkoztam Hard candy Zsófinak, aztán kinéztem a helyem a 2. sorban, Calo(z) és az ő Vikije mögött, Citromhab Évi sorában (vele is nyomban kezet ráztam, hadd társíthasson már ő is arcot az egyik olvasója nevéhez, ne csak mi legyünk ilyen könnyű helyzetben! ;)). Ekkor érkezett Nóri, akinek blogját szinte az indulástól kezdve követem, mert egy nagyon kedves, jó humorú és szimpatikus lány. Élőben is csak erősített ezen a feltételezésemen, az idő nagy részét együtt töltöttük, hiszen a jobb oldalamra ült. Balra mellettem Sminkkel Viki cuccolt le, akinek eddig szótlanul követtem lelkes posztjait... Ekkortájt még nem voltam túl jól, úgyhogy ücsörögve dumcsiztunk picit a körülöttem lévő lyányokkal aztán 11 környékén kezdődött a szervezett móka! :)


Először az általam előtte inkább kedves hosztessznek hitt (mintsem Max Factor brand manager-nek, a miértje majd a végére tán érthető lesz) Hodik Adri köszöntött minket és gyorsan egy némileg interaktív játékra invitált. Ekkor lett szerepe a kihúzott kis cetliknek és annak, hogy nekem a smile jutott. A legviccesebb élményem a drogériákban... mondatkezdéssel kellett rövid mesébe fognom, persze csak a nevem és korom elmondása után. Olyan jó volt hallgatni a lányokat meg a különféle kérdésre adott válaszukat, hogy majdnem el is felejtettem agyalni a saját sztorimon. :) 


Mesélt nekünk a Max Factor újdonságairól. Szóba került a vadiúj alapozó (hivatalos nevén: Facefinity all day flawless 3 in 1, mely amellett, hogy egyetlen kencébe vegyítve egyesíti a sminkalap-korrektor-alapozó sok nő számára nélkülözhetetlen triumvirátusát még speciálisan kifejlesztett rugalmas "gumi jellegű"szerkezetének köszönhetően nem pereg le a bőrről. Ezt a számomra is nehezen megszülhető körmondatot szuperül illusztrálták nekünk videón, egyszerűbb, ha leírom, hogy mit láttunk és (remélhetőleg) máris mindenkinek tiszta lesz a kép! ;) 

Tehát adott egy felfújt lufi, melyet kis pacákban többféle alapozóval bekenegettek egymás alatt. Vártak kis időt, míg megszáradtak a minták, aztán elkezdték leereszteni a léggömböt. Szépen, lassan vált ráncossá, aszottá az előtte még feszes felszínű kék gömb. Némely alapozó már ekkor megadta magát, de ezután jött a hazánkban kedvelt közhely szerinti újbóli megpróbáltatás (avagy a fekete leves! ;)), ugyanis újra felfújták. Ekkor már az új MF alapozón kívül minden más lemászott, lepergett, megsemmisült a latex felszínen. Nyilván nem ugyanígy viselkedik a bőrünk és (szerencsére) ilyen gyorsan nem változik bőrünk szerkezete, de én kedvelem az efféle szemléletes videókat, mikor nem csak úgy szárazon magyaráznak valamiről, hogy az mennyire jó a gyakorlatban... :) Adri megkért mindenkit, hogy aki lelkes és otthon többféle alapozója van csinálja meg ezt a tesztet és küldje vissza a saját tapasztalatait. Bár eddig minden élménybeszámolóban szerepelt, de én is leírnám, a hazai menedzsment annyira egyedinek és ütősnek érzi ezt a terméket, hogy a világon egyedülálló módon pénzvisszafizetési garanciát vállalt be. Ez egyrészt drogériás termékeknél nem szokott így lenni, másrészt csak Magyarországon fut ez a kampány. Két feltétele van: őrizd meg a blokkot vásárlásnál és ne használj el belőle 10 milinél többet. Majdnem 10 mili azért már kellő mintamennyiség ahhoz, hogy valaki eldönthesse, megfelelő-e számára ez az alapozó vagy sem. Szóval tesztelésre fel lányok, már ha épp alapozót kerestek, ennél jobb ajánlatot nem találtok! ;)


Aztán megtudtuk, hogy az általam eddig igen problémás bőrűnek hitt Gwyneth Paltrow lett a márka új arca, aki bár először nem akart beállni a reklámokban szereplő kifent-kikent műnők sorába, mégis elcsábult, mert a cég meggyőzte, hogy személyével egy valódi-kézzel fogható nőt akar reflektorfénybe állítani, aki tökéletes példa lehet sokak számára, hiszen nem csak egy könnyű színésznőcskéről van szó, Gwyneth gyakorló anya, gasztro blogot vezet (nah ezt én eddig nem tudtam róla) és nem mellesleg az általam is kedvelt Coldplay zenekar énekesének felesége, tehát egy dögös rocksztár neje. Egy sokoldalú nő, hollywood-i sztár viszonylatban pedig szerintem pláne! ;)

Szóval az új termékekkel felváltva hónapról-hónapra vissza fog köszönni Gwyneth a MF promóciókban és végül 7-féle "énjét" ismerhetjük meg. A most futó, természetes jelleg ill. a másik kampány képen látható kékes füstös sminket a márka hazai sminkese, Szűcs Adri a helyszínen két modell lányon prezentálta is. A (nyakigláb) lányok Makány Márta a MF-nak tervezett ruháit viselték, mely szintén egy rendhagyó fúziót demonstrál. Bárki hozzájuthat ezekhez a jutányos áru kelmékhez, csak vegyen egy MF szempillaspirált, őrizze meg a blokkját, majd vigye magával Márta showroomjába és máris válogathat a Mac Factoros kollekció darabjai között! A ruhák ára kb. 10 és 35 ezer forint között mozog, ami azok számára, akik egy picit is ismerik, h mennyibe kerül egy annyira nem ismert divattervező/textilművész keze munkája tényleg barátinak mondható. ;) 


Ezután következett egy pici szünet és Élő Péter, a (bennünk még gyerekkorunkban Oil Of Olaz-ként ismert), de az idén már Olay márkanévként visszatért márka menedzsere. Régen is különféle neveken futott, de a P&G végre egységesíteni szeretné az elnevezést, ezért az újonnan visszakerülő piacokon (amilyen a közép-európai is) már e néven fut a márka. Péter is prezentációval készült és tájékoztató brossúrák segítségével kalauzolt minket a már 60 éves brand különféle életszakaszaiban, külföldi és hazai piaci jelenlétében. A Total Effect (Öregedésgátló 7 in 1) termékcsalád hazai arca Gubás Gabi lett, aki szerintem sokunk által kedvelt és hitelesnek tűnő szépség, színésznő, szerintem jó választás. A repi csomagunkban kaptunk picit Total Effect mintát és egy normál méretű tejes szemfesték lemosót is, meglátom, hogyan muzsikálnak, egyelőre nem érzem azt, hogy bármennyire is "ismerem" és tudom, h anyukám kedvelte anno a márkát de nekem rohannom kell a boltokba a kencéikért... ;)


Egy gyors közös fotózkodás után harmadik prezentálóként az essence-Catrice márka új hazai brand menedzsere mesélt nekünk a márka fura itthoni helyzetéről (mert hogy a Rossmann drogériák szortimentjei nem hozzájuk tartoznak, az anyacég a Cosnova közvetlen összeköttetésben van velük, a hazai márkaforgalmazó (vagyis ők, a Primőr Kft.) csak az egyéb helyeken (pl. DM, Müller, Auchan -én eddig nem is tudtam-, Tesco -eddig csak a Pólusos!-) lévő standokért felelős), az új trend kiadásokról és arról, hogy mik a márkákkal kapcsolatos tapasztalatai. Réka egyébként idén tavassszal vette át az Essence és Catrice részleget, korábban a szintén e cégcsoporthoz tartozó La Prairie márka menedzsere volt. Hallhattunk a jelenlegi és a közeljövőben hazánkba kerülő trend edition-ökről (mint pl. a most futó Wild craft, vagy a novemberben a boltokba kerülő újabb Twilight kollekció, vagyis a Breaking dawn és Müllerben sajnos már eléggé lefosztott Catrice-os Cucuba TE-t is végre megleshettem, teljes pompájában). Itt jegyeznék még egy számomra vicces történetet: Réka elárulta, hogy eddig nem látta a Twilight filmeket, ám hogy jobban átérezze, mit is adott a fiatal lányoknak ez a film illetve, hogy tudja, miről szól ez az őrület, gyorsan pótolta ezt a "hiányosságát". Én még mindig nem láttam/olvastam egyetlen részt sem belőle, de olyan jófej hozzáállás volt ez tőle, h szinte már azt érzem, lassan cikibb nem tudni erről a témáról, mint a fanatikusának lenni... ;) 

Szóba került még az új szortiment is, vagyis leginkább a megújult lakkok, melynek megítélésére nagyon kíváncsi volt.


Ezután ettünk-ittunk még egy keveset, fotóztunk, beszélgettünk (újabb termékeket kuncsorogtunk -pl. én is nagyon szerettem volna egy pigmentet és mivel az láttam, h nincs a csomagomban, így kértem egy barnás szépséget), aztán fél 3 felé elhagytuk a terepet. Az ajtóban még várt ránk egy mini csomag, ami egy szépséges Catrice-os mappát rejtett (benne az összes sajtóközlemény kinymotatva) és valami essence ajándék tárgy. Én az összehajtogatható táskás verziót választottam, kedvelem az ilyen praktikus bevásárlószütyőket. Calo(z)ék hívtak a találkozó utáni közös kávézásra, de örültem, h már egészen jól vagyok, kitisztultam és rettentő lustán azt választottam, h a 2 utcányira lévő, hamarosan boltot záró férfiember hazaviszi a fenekem és nem kell még sétálgatni, tömegközlekedni. (Utána már persze bántam, h nem maradtam ott, végre megismerhettem volna Eszteren, Krisztin meg Krisztán kívül a többi lányt is. De majd (remélem) legközelebb! ;))













Ennyit regélnék a programokról és akkor most pár személyes gondolat tőlem: 


Szerintem a Primőr cég tud valamit! És ezt elsősorban nem azért mondom, mert kaptunk tizen-huszon ilyen-olyan márkájú terméket (melynek nagy részét a találkozón megjelent blogger lányok kb. 60%-a biztosan meg is vásárolta volna magától), hanem azért, mert ők nagyon időben elkapták ezt a hazánkban (komolyabb szinten) még csak 1-2 éve megjelent szépségblogos hullámot és nagyon jó marketing eszközökkel rendelkeznek. Persze szerencse, h "mellesleg" sokak által kedvelt, jó minőségű, széles palettájú márkákat kínálnak. Számunkra szerintem elképzelhetetlen, hogy mekkora nagyságrendű bevétele-marketingkiadása van egy ilyen cégnek, csak sejtjük azt, hogy ez a nap nekik bőven belefér és igazából átvitt értelemben meg is térül. De nem is szeretnék erre az irányba elkalandozni. 


Nekem (és gondolom még jó pár blogger lánynak szintén) azért jelentett ez a találkozó sokat, mert összehozták a magyar bjuti blogger közösség kemény magját. Azokat a lányokat, akiket én is bő másfél éve nap, mint nap olvasok, akiket ismeretlenül is "ismerek". Végre nem csak a virtuális térben találkoztak, egyik vagy másik lány blogján, vagy a facebook chaten, twitteren mert lelkesen és buzgón szervezték meg, bonyolították le a rendezvényt. Már az ajtóban egyesével fogadtak bennünket, mert bemutatkoztak mindenkinek. Triviális dolgok, de oly sokszor kimarad ez magánemberek között is. 
Végig kedvesek voltak és mosolyogtak. A Max Factoros Adrit receptre kellene felírni sokaknak, annyira tünemény nő. Suzyt én nem gondolom egy nyálas-csöpögős bloggernek, de a beszámolójába is ő sok-sok szívecskét tett Adri neve után, h milyen cuki már. És tényleg. Nehéz az ő leírására találóbb jelzőt mondani. Nekem az ő jelenléte, viselkedése, bohósága, barátnős közvetlensége hatalmas piros pontot adott már fél óra után a Primőr Kft. neve mellé. Korábban már a facebbokon követtem a Mac Factor Magyarszág csoportot és igazából meglepett a közvetlen stílus, ahogy zajlik az aktív kommunikációjuk, bevallom, h azt hittem, h valami asszisztens/gyakornok lányka pötyögi be a posztokat, kérdezgeti a feliratkozókat erről vagy arról, de most már biztos vagyok benne, h ezt is ő csinálja. Oké, sokak számára nem nagy durr ez és aláírom, h valójában tényleg semmi extra, csak saját tapasztalat alapján max. kisebb cégektől szoktam meg ezt a fajta szívem-lelkem beleadom marketing hozzáállást.
Sokat kérdeztek és kíváncsiak voltak ránk (mármint a bloggerlányokra, de hát most ebből a szempontból én is azon az oldalon állok).
Megköszönték az írásokat, a termékekről alkotott őszinte véleményünket, az ötleteket, az építő és simán lehúzó kritikákat. S persze azért is, mert nagyon jót ettünk (a mini tortácskákért szerintem nem volt olyan lány, aki ne lett volna oda, életem első olyan dizánj sütije volt ez, ami nem csak külcsínben volt fergeteges, hanem belül is tökéletes finomságot rejtett. Amint hazaértem elkezdtem nyomozni, hogy honnan való, gyorsan rá is leltem a nagyszerű győri cukrász facebook oldalára és blogjára is. Amúgy az én másnapos béna gyomrom ott nem kívánta a sütikét, de mondták a lányok, h maradt bőven, vigyünk nyugodtan haza, így a sikeres teleportálás után este otthon kóstoltam meg az én szedres-mákos mousse belsejű, MF púderes példányom és "sajnos" elkövettem azt a hibát, h a pasi ehette meg nagyrészét, aki nyomban megjegyezte, hogy ő a következő szülinapjára innen kéri a tortáját. Ez azért is fura, mert ő még sosem kért tortát (persze kapott)). Szóval nagyon jót ettünk és ittunk és persze elég sok terméket is kaptunk. 



Én Viki nevében is köszönöm Adrinak és Rékának és persze a Primőr Kft-nek, hogy az utolsó pontban felsoroltakért megszervezte ezt a 2. találkozót, és bízom benne, hogy egyrészt tényleg hagyomány lesz már belőle, valamint azt is, hogy jövőre (Vikivel együtt!;)) újra ott lehetek. ;)


A csomagot egyébként testvériesen elosztottunk, jó pár termék a napokban indul útjára Hollandiába, hogy Viki a rutinos tesztelő énjével tanulmányozhassa, de engem sem úsztok meg! ;) Köszönöm, hogy elolvastátok a kb. legutolsóként megírt beszámolóm, további napsütéses napot mindenkinek! :)






Képek, beszámoló: Dyna


Köszönöm! :)