OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, July 10, 2012

HUN: Elfogyott feat. Dyna

Dynával megmutatjuk milyen termékeket használtunk el teljesen és újravennénk-e stb. 

We're gonna show you all the products we've used up lately! In Hungarian only, because it is a "guest posts". Sorry.





Dynával összedobtuk, amink van :D Vagyis ami már nincs és egy közös poszttal jelentkezünk. Én nem leszek hosszú, hagyom Dynát kibontakozni, ő úgyis érdekesebbeket ír, mint én! :)

In the first photo you can see what I used up but the rest of the post is written by my guest blogger Dyna, so it is only in Hungarian.


VIKI

Kb. két hónapja döntöttem el, hogy összegyűjtöm az üres dobozokat. Nálam jellemző, hogy egyféle termékből több is van itthon, pl. most is három Rexona deo-m van, mert 2+1 akció volt :D
Yves Rocher korpásodás elleni sampon. Az első dobozzal imádtam, most a másodikkal már nem vagyunk jóban. Még van egy harmadik is egyébként, azt még biztos elhasználom.
Andrélon szárazsampon: mindenképpen újraveszem, csak legyen valami akció, mert amúgy 5 euro (és kb. ez a legolcsóbb).
Dove, Rexona és Nivea deo-k. Egyértelműen a Rexona a kedvencem, most ezeket vettem újra. De a többi sem rossz!
Pure Coconut hajbalzsam. Azt hittem sosem fog elfogyni... Az illata lehetett volna erősebb és csodát sem tesz a hajjal, de kókuszos!!! :D
Dove tusfürdők: ez volt az utolsó, amit elhasználtam, már egy jó ideje csak "natúr" szappanokkal fürdöm.
La Roche Posay Duo pattanás elleni krém + arclemosó. Szerettem mind a kettőt.
Skin79 All Day színtelen púder. Kb. egy évig használtam. IMÁDOM. Ha nem lenne 16 euro rögtön újravenném. Tökéletesen mattít.
Lush Ocean Salt: Eleinte hogy szerettem... Aztán ahogy mélyebbre kerültem a dobozban hatalmas sódarabok kerültek elő és élesek is voltak. Ez kell a bőrnek... Komolyan mondom megvághatjuk vele magunkat, ilyen durva arcradír nincs még egy. Nem fogom újravenni az tuti!
KOH kézkrém: csak minta, egynek elment.
Yves Rocher epres testradír. Már másik testradír van az üvegben (saját készítésű), de nagyon szerettem, viszont kevesebb pénzből is jót tudunk otthon készíteni :)
Essence My Skin és Dove sminklemosó kendők. Dove-ot soha nem veszek megint, de az Essence kendői nálam nagy kedvencek! :)
Sensodyne fogkrémek: a total repair (v. mi a neve) szuper, igaz a legdrágább a márkától. A másik, zöldes, mentás nem jött be, nincs semmilyen hatása. A Sensodyne-t már újravettem :)
MAC mineral krémes alapozó: még egy hétig tudtam kb. használni, így összességében kb. egy hónap alatt elfogyott :D Nem ajánlom! Most nyáron pedig már nem is olyan jó, mert nem száraz a bőröm, ezért pl.  a homlokomon estére darabosan levált! Nem szép látvány... De már másik MAC alapozó van a kívánságlistán :D
Astor és Max Factor szempillaspirálok. Az Astorban szerintem túl kevés van, de amúgy jó, a Max Factor 2000 Calorie az szuper, egyik kedvencem!

------------------------------------------------------------


DYNA:


Végre írhatok ilyen irományt is, erre hónapok óta várok. Így jár az, aki egyszerre egyfajta terméktől többfélét is használ. És épp ezért fordulhat elő az is, hogy szinte egyszerre fogynak el, ám megsúgom, ez nem duplán jó érzés az ember lányának, szóval én nem ajánlanám ezt a módszert továbbra se senkinek és igyekszem én is elhasználni végre minden felhalmozott dolgot, h teret kaphassanak az újdonságok. Jó, lehet, h 1-2 típusból hasznos hol ilyet-hol olyat használni (pl. az arclemosóknál ez nekem tökéletesen bevált és azokkal nem is kívánok leszámolni), de azt mindenki beláthatja, hogy teljesen felesleges hülyeség egyszerre 4-5-6 tusfürdő a kád szélén, mert ebből többet úgyse kedvelünk annyira (ergo ahhoz ritkán nyúlunk, lassabban is fogy) és így 1-1 új kedvenc megjelenésekor hosszú hetekig ácsingózhatunk a kipróbálása után. Persze, aki úgy érzi, hogy ő szeret sok mindent begyűjteni, azt nem próbálom meg róla lebeszélni, de bennem bő fél éve érett meg az elhatározás, eddig nagyon rosszul csináltam ezeket a dolgokat. 
Mivel több héten keresztül gyűjtögettem az üres csomagolásokat, így jó pár új termékből is elég sok fogyott, a képeken ezért láthattok 2/3-ig lévő tubust és olvashattok már-már hosszabb, új termékkel kapcsolatos véleményeket. Kezdem is a részletes mustrát! ;)

Csoportkép az elfogyott termékekről 



Tusfürdő 
Baba -aloe vera és avokádó: Nem én választottam, de bizonyos dolgokat közösen használunk a pasival, így van a tusfürdőkkel is (bár olykor vesz pasis változatot is, de aztán úgyis a mindenféle más illatúhoz nyúl...) Első pár alkalommal kifejezetten kedveltem, mert ápolónak éreztem, olyan finom puha volt a vele való fürdést követően a bőröm. Aztán rájöttem, hogy az amúgy is száraz felkarom pl. tovább szárítja, mellette rendszeresen kell testápolót használni, mert hámlok. Akkor is, ha hetek óta nem napoztam. Egy idő után már utáltam, h 400 milis és lassan fogy. Nem ajánlom, én biztosan nem venném újra (még vagy 3-4 további változatról lesz szó a későbbiekben, nagyon feltankoltunk belőlük:( )
(Új helyette: The Body Shop: Earth Lovers -Körtés citromfüves: napokon belül készül belőle egy picit hosszabb teszt is, annyit mondanék csak elöljáróban, hogy kedvelem és ugyan teljesen más árkategória (kb. a 4x kerül többe), de a bőröm szereti. 

Arckrém
Eucerin Aquaporin Active SPF 15: tavaly nyáron még kerestem a tökéletes nyári arckrémet, ekkor vettem meg. Olyan 25 fok alatt nem rossz a hatása, viszont kánikulában már zavaróan kiül a bőrömre és még jobban izzadt tőle az orcám, nah meg fénylett is. Gondoltam tán azért, mert normál bőrre való a fényvédős változat és nekem inkább kevert típusú van. Szóval nem venném újra, mert nem kifejezetten az én bőrtípusomra van, ellenben normál bőrűeknek azt mondanám, tegyenek vele egy próbát! ;)
Bioderma Sensibio Light: idén télen és tavasszal használtam, a Krémmániás dicsérő vélemények után vettem meg és én sem csalódtam benne. Ez lenne a tökéletes krém, mert könnyed, hamar beszívódik, hidratál, kellemes (visszafogott) az illata, nem fénylik tőle az arcom és nem is izzadok tőle jobban verőfényes napsütésben. Jah és nagyon jó az összetétele, ez is fontos! Ám nincs benne fényvédő, ezért nem 100%-os a mi szerelmünk. Ennek ellenére minden kevert, vízhiányos bőrű egyénnek ajánlom, biztosan újraveszem, csak használni kell mellé valami fényvédőset is (pl. a helyette, nyárra vásárolt arcra való naptejet, vagy BB krémet). 
(Új helyette: Vichy SPF 30 mattító krém: két hete használom, nagyon bevált. Egyetlen bánatom, h olyan magas a fényvédő tartalma, hogy nem barnulok tőle.)

Intim mosakodó
Lactacyd Femina (sima, natúr változat): már a sokadik flakont használtam, kedvelem. Még 14-15 éves lány voltam, mikor bejöttek a mindenféle márkákból az intim lemosók, anyával szerintem kipróbáltuk az összeset. Pár éve a Lactacydnál ragadtam, ez vált be legjobban. Mert nem túl illatos, úgy érzem, h megfelelő ápolást nyújt az érzékeny területnek akár a nehéz napokon, akár egy medencés-fürdőzős nap vagy szexuális együttlét után. Alig pár alkalommal fordult csak elő, h picit kellemetlen lett volna az amúgy irritált területen az alkalmazása. Az én nőgyógyászom javasolja az ilyen mosakodók használatát, de van olyan barátnőm, akié nem. Nemrég volt az amúgy sokak által nem kedvelt Diványon egy teszt a különféle típusokról, szerintem érdemes elolvasni. 
Vicces, mert nem a cikk hatására vettem meg az ocean fresh verziót, viszont nagyon örülök, mert még jobban bevált, mint a hagyományos társa. Szóval magát a márkát midnenképp újravenném, de már nem a fehéret, hanem az Ocean Fresg változatot. 
(Új helyette: Lactacid Femina Ocean Fresh Gél: az előbb már utaltam rá, 3 hete használom és jobban tetszik, mert kevésbé habzik (és mivel a habzást ált. mesterséges kemikáliákkal állítják elő, valószínű ez nem hátrány) és úgy érzem, h semlegesebb szer, ezek után ezt fogom venni)

Fogkrém
Elmex Sensitive: az eddigi kedvenc fogkrémem, mert nincs béna mentol íze, csak kellemesen visszafogott, nem érzékeny tőle a fogam, nem kell belőle sok, egész jó ára van. Sensodyne Pronamelt használtam (fogovos javasoltam még), mikor volt valamelyik patika láncban egy olyan akció, h ha visszaviszel egy akármilyen márkájú, kiürült tubust, ezt a fogkrémet 250 forintért megveheted. Vagy 3-4 ilyenre szert tettem a Kálvinon, a Lónyay patikában és gyorsan meg is szerettem. Ez 4 éve volt. Biztosan fogok belőle még vásárolni, mert az új kencével ellentétben mindenhol kapható és az ízét is jobban szeretem. Tehát ha nem épp a natúr vonalra vágyom, ez egy tökéletes alternatíva. 
(Új helyette: Organic by Himalaya Nemm és Gránátalma kivonatos fogkrém: 99,7%-ban természetes összetevőkkel, nem úgy, mint a Himalaya Herbals, amit sokan összekevernek ezzel a márkával. Valami blogon ajánlották és megtetszett. Egy tubussal már elhasználtam belőle, de mivel borzasztó drágának találtam, visszatértem az Elmexhez. Aztán rájöttem, h ez dupla mennyiségű, vagyis 150 mili, így már nem drága a majdnem kétezer forintos ára. Nagyon ajánlom mindenkinek, Krémmániára már feltöltöttem, tényleg nagyon jó összetételű. Herbaházban, Medi-line-ban kapható)

Szemkörnyékápoló
Nivea Aqua Sensation: számomra ez sem volt az igazi. Tény, h sokkal jobban tetszett, mint pl. az elődje, a rózsaszín tubusos Nivea Visage Natural Beauty "bőrszépítő" kence, ami ezermillió arany csillámot tartalmazott és azzal vonta be a szemem környékét, de ezt sem éreztem kifejezetten ápolónak. Olyan észrevétlen. Bekenem (nem csíp, nem harap), elég gyorsan beszívódik, pár óra múlva már nem érzem, h külön szemkörnyéket is ápoltam. Mármint nem rossz értelemben, mert egy nehéz, zsíros krémet se szeretnék. Igaz, nincsenek extra barnás táskáim meg mély ráncaim, csak kicsi ráncok és mondjuk nem kis táskák, ellenben nem sötétek, csak simán ott vannak (főleg ha mosolygok), szóval látványos változást produkálni nem is nagyon lehet. Ezzel párhozamosan használtam a következő terméket, a Garnier golyós rollját, annál talán 1 fokkal jobban szerettem. Huszon elején szerintem egész jó ápoló lehet, de én már valami "nagyobb durra" vágyom, tehát nem vásárolom újra. ;)
Garnier Golyós Szemkörnyékápoló: olykor csípte a szemkörnyéki bőrt, de pár perc alatt elmúlt ez a kellemetlen érzés. Nem allergiás reakció volt, másoknál is olvastam, h hasonlóakat tapasztalnak vele. Gondoltam, majd jó lesz az olykor szemkörnyéki karikákra, esetleg az állandó táskákra, de egyikkel sem bánt el, valószínű 2 szelet uborka is lett volna ilyen hatással (ha nem jobbal), mint ez a stift, szóval én biztosan nem veszem újra
(Új helyette -kb. 10 alkalomra elegendő mennyiségű mintám van belőle-: The Body Shop: Nutriganics Smoothing Eye Cream: 99%-ban természetes összetevőkből van, azt mondják, sűrűbb, tovább érződő krém, barátkozunk...:)
Essence golyós szemkörnyékápoló: Már ez sem új, hosszú hetek óta használom, Calo(z)-nál majd írok róla pár sort, hasonlóan vélekedek róla, mint a Garnierről)

Arclemosó:
Neutrogena Visible Clear: felváltva használtam a Vichy Normaderm lemosójával, mindkettőt nagyon kedveltem. Kellemesen radíroznak a kis kék szemcsék, maga a gél pedig egy jól habzó, nem (túlságosan) szárító lemosó. Lehet úgy is használni, h csak lazán lemossuk vele az orcánk, akkor nem dörzsölődik bőrünkhöz a sok kis radír szemcse, ha úgy éreznénk, h a mindennapos radírozás sok. Kedvelem, egyelőre még nem vettem újra, mert natúrabb terméket keresgélek, de simán előfordulhat, hogy ha jó áron látom valahol, újra a kosaramban landol. :)
(Új helyette: Garnier Pure Active Exfobrusher (fehér sörtés): Baromi jó áron volt a Rossmannban és kíváncsi voltam, milyen. Nagy dilemma volt, melyiket válasszam, még a velem lévő pasi véleményét is kikértem, végigolvastuk mindketten a két terméken szereplő leírást és mindketten a fehéret mondtuk. (Ritka összhang, de hurrá! :))Párszor használtam, 2-3 naponta, nem szárította szanaszét a pofim, tetszett.)
Bioderma Sébium H2O micellás lemosó (mini változat): a világ legjobb arc és szemfesték lemosója, imádom. Most mini változatom volt belőle, mert tavaly nyáron akciósan vettem én is 2 darabot és apukám is kommandózott nekem bónusz példányt (mint később kiderült:)). A habzó arclemosók után már sosincs kedvem mással áttörölni az arcom (vagy a szemem, ha extra tartós szemfesték volt rajta és több körben szedtem le), ezzel akkor is átmegyek rajta, mert utána nincs se ragacsos utóérzés, se béna illat, se olajos bőr, semmi. Lesem már, h mikor lesz akciós belőle az óriás (vagy a kisebb, 2 decis változat) és csapok is nyomban. Nem a legolcsóbb (de én ebben a kategóriában adok ki inkább 3-4-5 ezret egy termékre), mindenkinek ajánlom, biztosan újravásárolom. 

Kézkrém: 
Neutrogena Absorption Express (vagyis a gyorsan felszívódó változat): Vagy 7-8 éve Neutrogena szimpatizáns vagyok, ennél jobb kézkrémet nem találtam még ár/érték arányban. A táskámban általában ez a változat van, mert a sűrűbb baromi nehezen szívódik be, ez viszont gyorsan, maradéktalanul beivódik a bőrömbe, nem hagy zsíros érzetet, jah és az illatát is jobban szeretem a koncentrál változaténál. Biztosan újra vásárolom, mert egy bevált, szuper krém! 
Lush: Help hands: Karácsonykor kifutó termék volt (megszűnt az 50 milis, kis változata), ezért fél áron adták. Egy ezresért megvettem, mert nagyon érdekelt. Jó, sűrű krém,  érdekes, némileg gyógynövényes illattal. Egy idő után már csak éjszakára használtam, mert nagyon olajos érzete van bekenés után és sokáig ott marad a bőrön. Jól puhított és kedveltem, de mivel nem annyira natúr termék, viszont elég drága, biztosan nem veszem újra. Fontos megjegyeznem, h a pumpás adagolója kb. 10 használat után feladta a harcot és onnantól kezdve tekergetni kellett és a szívócsővel kiszedegetni a flakonból a kencét. Valószínűsítem, ez csak egy béna pumpa volt és nem mindegyik ilyen, de azért nem örültem neki. És annak sem, h úgy éreztem, nagyon gyorsan fogy, pikkpakk magamra kentem ezt az 50 milit! :( 
Clarins Kéz és Körömápoló krém: Imádom a Clarins termékeket, egy kolléganőmnek köszönhetően jutottam hozzájuk vagy sokkal olcsóbban, vagy kari ajiként. :) Ebből a krémből két mintám volt, nagyon kedveltem, mert rettentő hamar beszívódott, nem hagyott semmi ragacsos érzést maga után és kellemesen puhi lett a bőröm, még a durván kiszáradt periódusban is. Viszont 6000+ forintot nem fogok kiadni egy kézkencéért, szóval ezt sem fogom újravenni (de ha valaki drágább, igényes ajit szán a barátnőjének, nézzen körül a márkánál, nincs agyonreklámozva, ezért kevesen ismerik, de nagyon jó dolgaik vannak). 

Sampon: 
Organic Mission Revive apróbojtorján sampon (erről sajnos nincs önálló kép, csak napokkal a kidobása után kapcsoltam, h de béna voltam)
Natúr sampon, ami nekem korrektül habzott, a ricinusos-olívaolajos pakolást is jól kimosta a hajamból, nagyon szerettem. Viszont legolcsóbb helyen is 4500 forintért láttam, szóval kizárt, hogy megvenném. (Tavaly hozta a kineziológusom beteglátogatási ajiként:))
Dr. Chan Hair revall sampon: hajhullásra vettem a Herbaházban. Szerettem, az illata is jó volt (gyógynövényes, de nem büdi), először a pasi is kevdelte (de enki nagyon érzékeny fejbőre van, így ő elkezdett tőle kipirosodni, így pár használat után már nem járt rá), szintén jól habzott, jól tisztított és ami a nagyon jó benne, hogy 400 milis, tehát jó nagy is. Sajnos van benne SLS, de egyelőre jobbat még nem találtam, így valószínű, hogy újraveszem. 

Kényeztetés szekció 
Beauty friends fátyol maszkok (kiwis és vitaminos) egyik sem lett a kedvencem, eddig a paradicsomos volt a legjobb, másnapra pihipuhi és pihentnek tűnő orcám lett. Ettől függetlenül még továbbra is próbálkozom a többi félével, biztosan akad még az én bőrömnek is szimpatikus változat belőle. TIPP: 5 db-onként olcsóbb a BB krém oldalon, én mindig így rendelem (és persze lehet variálni az összeállítást). 

Remélem, hasznos infókkal szolgáltam, láthatjátok, h jó pár termékből már "megtaláltam a számomra kedvencet", azonban több típusból még keresem. Illetve vannak olyan dolgok, melyből folyton új jellegűre vágyom (pl. tusfürdő). Kíváncsi vagyok, ti használtatok-e már szintén valamit, illetve, ha igen, hasonló tapasztalatokat gyűjtöttetek-e be vele kapcsolatban. És persze szívesen várok például szemkörnyékápoló és sampon ajánlást, mert azokból szeretnék leginkább újítani. ;)





Köszönöm Dyna, megint tartalmas és hasznos posztot írtál nekünk! :)