OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, May 23, 2012

HUN: Love2Smile Fürdőgolyók

Dyna tesztelte ezeket a fantasztikus termékeket! Sok-sok kép és izgalmas olvasnivaló vár titeket! :)

This review is written in Hungarian by Dyna! This is a guest post so it has no translation, I'm sorry!







Merüljünk el (nyugodtan) a "habokban"! -némi Lush tapasztalat és Organikus Love2Smile fürdőgolyó teszt


Előre leszögezném, én kifejezetten kádas vagyok. Fél évig ugyan éltem egy olyan albérletben, ahol csak zuhanytálca volt - nem is értem, hogyan bírtam ki... Én még akkor is leülök-letérdelek-leguggolok, ha egy gyors zuhanyt veszek. Pedig amúgy nem mondanám magam lustának, de ha már fürdésre adom a fejem néhány percnyi lágy csobogásra szükségem van.  
Idén télen szinte minden (második) héten bevetettem egy Lush hab vagy pezsgőfürdő golyóbist, mert a decemberi nagy akciókor féláron sokat beszereztem. 1200-1600 forintot mindig is sajnáltam kiadni érte, de 50%-osan már úgy gondoltam, h ennyi nekem is jár. 

Nagyon illatosak, színesek, formásak e termékeik, de igazából sosem voltam maradéktalanul elégedett. Krémmánián (fürdőgolyó gyűjtőoldal linkje: http://kremmania.hu/kremek/kereses?query=f%C3%BCrd%C5%91goly%C3%B3) érdemes megnézni a termékeket és persze az értékeléseket, na meg, h mi minden összetevő van bennük. A minap olvastam az egyik kedvenc blogomon, Carmenesque Krisztánál, h "egyszerűen szeretni akarta egy bizonyos márka termékeit", én épp így voltam a Lush-os fürdőgolyókkal! Az alap öltet jó, de túl szintetikus, túl színes, túl illatos és igazából hatásában szinte semmit sem érek el vele. Volt olyan is, h még száradtabb karral léptem ki a kádból. Egy kezemen meg tudom számolni, hányszor éreztem talán picit hidratáltabbnak a bőröm. Pedig ha 8-9 félét nem próbáltam ki, egyet sem! 
Szóval a hab és pezsgőfürdők iránt épp szerelembe voltam esve és igyekeztem úgy tenni, hogy megtaláltam a tökéletes márkát, csak még a kedvenc típus nem adatott meg. Ekkor írt nekem Viki, hogy egy magyar cég felajánlott neki tesztelésre ilyen termékeket, kizárólag budapesti átvétel lehetséges, szeretnék-e élni vele? Naná! :)


Még áprilisban találkoztam a Love2Smile cég tulajdonosaival, Emivel és Ferivel. Emivel leveleztem le a találkozót, akkor még nem tudtam, h ők állnak a cég élén. Szerencsére nem rohantak, így egy laza 40 percet csevegtünk is a Mexikói útnál és bevallom, már az elköszönés utáni pillanat óta fogalmazgatom magamban időről-időre visszatérve, hogy mi mindent szeretnék elmondani róluk, és a világgal, üzlettel kapcsolatos nézeteiket illetően. 15 évig dolgoztak mindketten egy multinál közgazdászként, mikor rájöttek, ez nem az ő útjuk. Nekiálltak több más dolog mellett organikus szépségápolással kapcsolatos termékeket összeállítani. Rengeteg szakmai segítséget vettek igénybe és a hivatali bürokrácia minden hibás és hiányzó pontjára rájöttek. Kiderült, h a különféle szakfelügyelőségeknél nem is ellenőrzik, mi van ténylegesen a véleményezésre leadott termékben, csupán elég egy összetevő listát leadni (furán is néztek rájuk, hogy miért viszik oda a termékeket). Azt is megtudták, hogy egy-egy nem túl baráti összetevő megemlítését az összetevőlistán simán ki lehet úgy kerülni, hogy azt mondják rá, "üzleti titok", mert az itthon érvényben lévő szabályok ezt a kiskaput is meghagyják. Sajnos  több dolgot nem tudok említeni, de én többször elképedtem, mi minden nem érdekli a bürokráciát, persze ez ellen nem szoktak ágálni a cégek, de hát Emi és Feri túl lelkes volt és túl őszinték akartak lenni. Szerencsére mindkettőhöz a mai napig ragaszkodnak, ennek eredményeként született meg az eddigi 3 állandó és 1 limitált (téli kollekciós) fürdőgolyó és mostanában zajlanak a szappankísérletek. Bár minden lépésben és összetevőben biztosak voltak, de azért még a végterméket is bevizsgáltatták például a napjainkban egyre ismertebb, amúgy nagy tudású (és általam is igen kedvelt) toxikológussal, dr. Zacher Gáborral. 
Szinte már hihetetlen, de tényleg léteznek ilyen lelkiismeretes és becsületes emberek a kereskedelemben is. :)

A tesztekre visszatérve, ők maguk végzik és a család, a barátok. A fürdőgolyókat például belesütötték tésztába, megnyalták, ittak a vízbe oldott verzióból és még sorolhatnám. Mert ezekben a golyóbisokban tényleg nincs semmi adalékanyag, minden összetevője természetes. Persze ha valamelyik összetevőre allergiás az ember (pl. rózsaolajra vagy akár magára a szódabikarbónára), akkor magára a termékre is lehet az, ezt is fontosnak tartják kiemelni. Mindjárt rátérek a téma főszereplőire is, a fürdőgolyókra, de előtte még el szeretném mesélni, hogy Feri megosztotta velem egy kedvenc, szintén magyar szappan "márka" kapcsán, hogy fontos tudni, ők (a Love2Smile céggel ellentétben) külföldről szerzik be a szappankészítéshez az alapanyagot, ami viszont tartalmaz néhány mesterséges és nem túl bőr és emberbarát kemikáliát (húú, de jó lenne most emlékezni, melyik összetevőt, mentségemre szóljon, az első ilyen "blogképviseleti találkozóm" volt, legközelebb jegyzetelésre is készülök, remélem még sok ilyen cégképviselővel találkozom!) is, bár tény, hogy jóval olcsóbb, mint itthon előállítani. Ők is rendeltek az internet segítségével számos külföldi forrásból adalékokat és azokkal együtt összetevő listát, így derült ki, a folyamaton egyszerűsíteni és "spórolni" nem lehet. Cserébe garantáltan minden magyar összetevő és ugye teljesen természetes. Most pedig vesézzük ki a kicsi és óriás pezsgőforrást, az organikus fürdőgolyókat! 




Ezt a hatalmas csomagot kaptam, hirtelen el se hittem, hogy az összes illatból kipróbálhatok egy "kicsi és egy nagytestvért", valamint volt még a téli limitált kiadású "Érzéki télvarázs" fantázianevűből is még 3 darabjuk készleten, az egyiket szintén nekem adták.  
Egyedül ez utóbbit nem próbáltam még, bevallom azért (itt lelövöm a személyes véleményem egyik fő részét), nekem kevés a kicsi golyó nyújtotta illat-szín-élmény kombó. Ezután a mondat után kérem senki se hagyja abba a cikk olvasását, mert nem ez a lényeg, nem akarom lelőni a vége konklúziót, csak annyit vetítenék előre, hogy ha pontozni kellene 5-ből 5-öt adnék... ;) Szóval lehet, h az majd illatosabb is lesz, meg más jellegű, mint a másik három, de én eddig egy kis golyót használtam el és szinte csalódott voltam. 

Gondosan dokumentáltam egy "Angyali rózsakert" kicsi és egy nagy méretű "Tündéri citrusliget" golyó találkozását a kádnyi jó meleg vízzel. Ezeken a képeken is láthatjátok, a pici nem igazán színezte el a vizet és bevallom, az illata is kevés volt. Kisebb vízmennyiség, kád esetén biztosan jó ez is, valamint akár első kalandként még látványosabb lehet, de az igen színes-szagos fent említett (csupa mesterséges és nem kifejezetten jó összetevőt tartalmazó Lush-os) termékek után pláne nagy az elvárás a külsőségeket illetően. 
Emivel épp ezt beszéltük, hogy vannak olyan tulajdonságok, amik nélkülözhetetlenek egy-egy termék kapcsán. Számomra a fürdőgolyó tekintetében fontos, hogy 
- jó legyen az illata
- némileg hidratálja a bőröm (vagy ha nem is, de húzódni ne húzódjon a használata után semmiképp se)
- színezze el picit a vizet
- utána kis ideig érezzem az illatát magamon
Én még zárójelben jegyzem meg, hogy a felolvadás részt is imádom, nem örülnék, ha nem pezsegne, de szerencsére erről szó sincs! :)

Nekem a "Tündéri citrusliget" és az "Angyali rózsakert" egyaránt a kedvencem, mert ezek a kifejezetten nyugtató, estére való golyók. Tény, hogy a "Frissítő mentamezőt" is estére vetettem be, de azt nem mertem olyan későn, nehogy pszichésen hasson rám. :)





"A citromfű és lime ínycsiklandozó aromáiból készült kivonatot kevertük össze a karotin gyönyörű sárgás színével, amit szőlőmagolajjal tettünk még kényeztetőbbé. Dobd a forró fürdővízbe, húnyd le a szemed és képzeld el, ahogyan a naplementét csodálod a mediterrán citrusligetben. "






" A friss, harmatos rózsa bársonyos szirmaiból készített természetes aromát összekevertük az egészséges céklából nyert, természetes színanyaggal. Adtunk hozzá még egy lehellet szőlőmagolajat is, hogy a bőröd még selymesebbé váljon. Csak annyi a dolgod, hogy a forró fürdővízhez adod és már élvezheted is a pihenést a rózsakertben."






" Az eukaliptuszból készített aromát a borsosmenta olajával házasítottuk, a frigyet szőlőmagolajjal pecsételtük meg, hogy fürdőzés közben táplálja a bőrödet. A gyönyörűséges zöld színt pedig a klorofillinre bíztuk. Nem kell mást tenned, mint a forró fürdővízbe dobni és a vízben ellazulva engedni, hogy az eukaliptusz és a borsosmenta feltöltsön energiával. Élvezd az igazi felfrissülést!"


Most pedig jó pár képpel demonstrálnám a teszteket, valamint a fent említett kis golyó-nagy golyó kérdéskörrel kapcsolatban is látható lesz a víz elszíneződés. 

90 grammos, kicsi Rózsás golyóbis bevetés közben:




 A kád szélén, bevetésre várva
 Icipicit belemártva nyomban pezseg
 Közvetlenül vízbe érkezés után
A 90 grammos golyó sajnos nem színezi el a vizet :(



270 grammos, óriás (nagy) Citrusos golyó aktivizálódása:



Csak viszonyításképp tettem mellé gyorsan egy fogkrémes tubust, a tenyerem nem mérvadó szerintem.
Közvetlenül csobbanás után


Majd picit kivettem, mert Emi és Feri mondta, hogy bármelyik golyó pezsgését meg lehet szakítani, nyugodtan ki lehet venni a vízből, némi idő megszárad és után félretehető. Kíváncsi voltam, mennyire van ez így. 
Jelentem, a pezsgés rövid időn belül megállt és biztosan meg is száradt volna. Ezt nem volt szívem kivárni, mert minél hamarabb bele szerettem volna merülni egy egész kádnyi óriásgolyós fürdőbe. 




A nagy már kellemesen megszínezte a vizet és jelentem, illatos is volt, ráadásul nem csak a víz, magamon is éreztem utána még többször, mikor már éjnek-évadján az ágyban szaglásztam magam. :)

Bevallom, mivel Emiék is mondták, én magam is belenyaltam a vízbe, érdekelt, hogy mennyire citromos, mennyire mesterséges ízű. Hát, egyik víz sem volt az, a domináns jegyek érződtek, de szerintem egy nagyobb nyelésnyitől se lett volna semmi bajom, az egy kis korty után se éreztem azt, hogy nyomban le kell öblítenem valamivel. :)

Minden darab kézzel készül, így +- 10% eltérés lehet a golyók súlya kapcsán. Ezen is annyira jót somolyogtam, már Feriék is mondták. Ők maguk gyúrják őket. És ekkor Emi megjegyezte, hogy mivel maguk urai, így megtehetik, hogy olyan napon például ne dolgozzanak, mikor morcosan, negatív energiákkal "túltöltve" ébrednek fel. Mert azt a nem jó kedvet, azokat a rossz energiákat nem akarja belegyúrni és ezzel tovább adni a használónak, ők csak boldogság gömböket gyártanak... Megjegyezeték azt is, gépesíteni se fognak soha, ahogy elárulták, ez nem egy klasszikus vállalkozás, befektetőket sem fogadnának el, mert maguk akarják csinálni és nem a pénz, a hasznos a vezérelvük. Jelenleg a golyók által visszajött "nyereségből" finanszírozzák a szappan gyártás előkészítési és megvalósítási szakaszait. 



Azt hiszem, már mindenki tudja, meleg szívvel ajánlom ezeket a fürdőgolyókat, mert ezek nem csak egyszerű élvezeti termékek. Fontos persze, hogy csupa természetes összetevőt tartalmaznak, egy magyar cég gyártja, hazai összetevőkből, szívvel-lélekkel és hatalmas szakértelemmel, odafigyeléssel. Tény, hogy vannak illatosabb-színesebb más márkájúak, de abban biztos vagyok, h felesleges egy szintetikusabb példánnyal próbálkozni, mikor létezik és elérhető az eredeti. 

Jut eszembe, az áráról és fellelhetőségéről még nem írtam:
A kicsi (90 g, ez ugye nekem kevéskének bizonyult), 580-690 forint között van a webshopokban és az országos hálózatú Douglas parfüméria boltjaiban  
A nagy (230 g, őt "szeressük"), 1040-1290 forint körül mozog. 

Ha a fent már többször megnevezett Lush termékeihez akarjuk hasonlítani, harmadával biztosan olcsóbb. Egy olcsóbb beszerzési helyen (esetleg viszonteladói kártyával) a felébe kerül. 

Én a Medi-lineban a múlt héten vettem is már két új nagy citromosat, ajándék lesz belőle
Remélem, többen kedvet kaptok hozzá, mert ezek biztosan nem sima fürdőgolyók, sokkal több van bennük. Nekünk csak elő kell venni a guszta kis dobozkából (jut eszembe, erről még nem is beszéltem, nekem tetszik, hogy dobozban van, ha véletlenül baleset éri, akkor is megmarad benne a lényeg, illetve tökéletes ajándék csomagolás, hiszen kedves és egyedi, dekoratív csomagolás, valamint minden szükséges információt tartalmaz) és máris ülhetünk a kádba, hogy testünk-lelkünk valóban töltődjék. 

Köszönöm, hogy végignéztétek ezt a sok fényképet és elolvastátok a nem rövid véleményem. Ha bármi kérdésetek, megjegyzésetek van, szívesen várom. Érdekelne, hogy ti használtok-e ilyen termékeket, milyen szempontokat tartotok szem előtt az összetevők, jellemző tulajdonságaik kapcsán? És persze szívesen hallanék még több ilyen cégről, akik ebben a materiális világban ennyire nem pénz orientáltak, hanem más szempontokat tartanak az anyagi javaknál előrébb. Ismertek ilyet?







Viktória's Style: Köszönöm Dyna a tesztet, nagyon érdekes volt olvasni és rengeteg képet készítettél, szuper lett! :)
Még pár linkkel kiegészítem a posztot:



A honlapon megtalálod a webshopok listáját, ahonnan (legtöbbször kedvezményesen) lehet a termékeket megrendelni:

Itt pedig az üzletek listája van: budapesti és vidéki üzletek egyaránt:

Love2Smile a Facebook-on, itt minden hírt és akciót megtaláltok.



Köszönjük a Love2Smile-nak a termékeket! :)