OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, April 4, 2012

HUN: "Dő bádi sopp" ahogy Dyna látja (de ki is ez a Dyna?!)

Különleges poszt ez a mai! Már nagyon készültünk erre Dyná-val, végre itt az első poszt tőle, olvassátok szeretettel! :)

This is a very special post today because it is written by the lovely Dyna! It's in Hungarian, I'm sorry.





A mai posztot Dyna hozta nektek! Már biztos láttátok őt kommentelni itt-ott, de most kicsit jobban megismerhetitek! Imádom  az írásait, nem véletlenül kértem fel segítőmnek!  Dyna írásai soha nem felületesek, öröm olvasni minden szavát! 
Mivel ez az első poszt itt nálam, amit ő írt, kíváncsi vagyok Ti mit gondoltok erről a kis "együttműködésről" :) Dyna majd olyan posztokat hoz Nektek, amilyeneket én nem tudok írni, színesedik a blog ezzel is :) De akkor át is adom a szót neki!




Először is a költőinek nem nevezhető kérdésre reagálnék, hogyan is kerültem ide és kivételesen igyekszem (fórumos kommentjeimmel ellentétben) nem bő lére ereszteni ezt a monológot. ;) 
Viki csaknem egy hónapja jelezte, szívesen látna időnként vendég bloggerként az oldalán, mert egyszerűen szereti a hosszú és lelkes beszámolóimat olvasni. Nagyon imponáló és inspiráló is volt a felkérése (mert magam ugyan "vezetek" egy ékszeres blogot és nagy hévvel decemberben sok hónap dilemmázás után egy bjuti témájú blogot is indítottam, de hiába a kezdeti nagy nekiveselkedés, egyedül kevés vagyok egy oldalt megtölteni, ez utóbbit nemrég töröltem is), nyomban potenciális témákon agyaltam. Ezt nehéz lenne pontosan körvonalazni, mivel találkozhattok az én kezemből (billenytűzetemből), az biztos, hogy outfit és sminkes képeket nem fogok magamról villantgatni. Egyrészt nem érzem magam kifejezetten dizájnosan öltözőnek, másrészt nem oly gyakran sminkelek és ha "össze is kenem" az orcám, biztosan nem tart az egész 10 percnél tovább. Igen, ebben már az is benne van, ha az egyik tus vonal nem oly egyenes és addig igazgatom az ecsettel, míg sikerül a szemembe is beletornászni... Igazából más témára készültem, de Forumshop Krisztinek köszönhetően egy aktualitás közbe szólt (és persze újfent megköszönném neki, hogy egyike lehettem a 3 kísérő lánynak, aki részt vett vele -és még néhány másik bloggerlánnyal egyetemben- ezen az eseményen.) Így született meg az első magyar "döbádisopp" sajtótájékoztatója utáni másnap este eme megjegyzés, fogadjátok szeretettel (és nézzétek el, hogy már tegnap belázasodtam és nem vagyok formában, de a blogon való debütálás most határozottan prioritást élvez a lázhoz-fekvéshez képest, szerintem ezt minden bjuti blog kedvelő lány megérti). 

Fényképekkel sajnos nem szolgálhatok, (mert nem voltam felkészült vendégblogger, akkor még azt sem sejtettem, hogy 24 órával később már erről írok nektek:)), de ForumShops Kriszti nagyon jókat kattintgatott, feltétlenül látogassatok át hozzá! ;)
Azt hiszem, az a legtisztább, ha nem próbálok meg jól informáltnak tűnni, inkább egy olyan szemszögből közelítem meg ezt az alkalmat, amit talán egy szépség és testápolással kellően megfertőzött, a márkával korábban csak pár termék erejéig találkozó lány tapasztalt. 

Jól hangzik, hogy sajtótájékoztatón voltunk és az kell, hogy mondjam, így is éreztem magam (bár bjuti témájún még sosem voltam.) 17:00 perckor felgördült az üzletet addig némileg eltakaró fekete roló és két kedves fiatal lány megkért, hogy fáradjunk be. Egymást nézte a "két oldal", szerintem a benti szekció (vagyis az üzlet tulajdonosai, dolgozói) is szinte annyira izgatottak voltak, mint az a csapatnyi lelkes lány sereg, aki gyorsan beoldalgott az egészen tágas pláza helyiségbe. 

Ezután a francia PR menedzser elkezdett üdítőt kínálgatni a lányoknak, de ez abszolút nem volt erőltetett, olyan kellemes, bohó, tipikusan a szépségápolás élvonalában tevékenykedő, kifejezetten sármos alig 40-es úrról beszélünk. Mosolyognom kellett. Aztán a 4 magyar tulajdonos mellé hívták, hogy akkor kezdenék is. Szinte mindenki mondott néhány mondatot arról, hogy miért épp most, miért épp hazánkban, miért épp az ő fejükben fogalmazódott meg és realizálódott ennek az üzletnek a megnyitása. Senki sem volt mesterkélt, lelkesek, bizakodva tekintenek a jövőbe és ami azt hiszem, ebben a cikkben még vissza fog köszönni néhányszor: a legfontosabb és szerintem a legkevésbé elhanyagolható -hisznek a termékeikben! 

A rövid, alig 10 perces hivatalos megnyitó után következett a csaknem 2 óráig tartó tapi-kenegetés-fújás-jajj, hol nincs még rajtam semmi? Aztán még egy kis kence, némi üdcsi és szendvics fogyasztás, majd újabb körök és körök az amúgy maximum 20 négyzetméteren. 
Én eddig csak a testvajakat és az ajakápolókat ismertem tőlük, illetve láttam már számtalan tusfürdőt, krémet, a C és E vitaminos arcra való családot, de ezekhez még sosem volt szerencsém (nem mellékesen jegyzem meg, hogy Forumshop Krisztitől hallottam a megnyitón, hogy a TBS találta ki magát a testvajat, tőle vette át minden más márka). 

Az üzletben dolgozó lányokat még meg sem említettem, pedig mind nagyon szimpatikus volt. Hozzáértőek, ismerik a termékeket, bátran ajánlanak, mondanak alternatívák és végeláthatatlan sztorikkal tudnak szolgálni 1-1 termék kapcsán. Akár a készítéséről, akár más márkák hasonló termékeivel való összehasonlításról van szó. És szívesen mesélnek saját élményeket is, hogy ki mit szeret, mit hova fúj-ken. 

Kiemelném az egyik tulajdonos hölgyet, akiknek ez az üzlet a férjével közös "gyerekük". Őszintén bízom benne, hogy időnként ő megtalálható lesz a boltban, mert kosztümös, nagyon csinos üzletasszonyi mivolta mellett úgy csillogott a szeme és csoportosulásról csoportosulásra járta körbe a 2-3-4 fős, kezdetben még álldogáló bjuti blogger lányokat, mindenkire természetesen mosolyogva, hogy itt most próbálni, tapasztalni kell. Nem azt érzékeltette, hogy "helló kislányok, itt van egy csomó nyugaton menő termék, vegyetek meg minél többet belőle és hozzátok magatokkal az összes barátnőtöket is". Ő az, aki 100%-ig hisz a The Body Shop márkában és a magyarországi megszilárdulásában is, de nem aggódik, mert tudja, hogy nem alaptalanok az elvárásai. 

Személyes kedvenceimet emelném még ki, ilyen az új tusfürdő család, mely már SLS és egyéb káros mumus mentes, teljesen lebomlik, ahogy szaglásztuk és mozgattuk a tubust láthattuk is, hogy zselésebb állagú. A körtés-citromfüves illata ízlett a leginkább, ha feloldódik a vásárlási stoppom (azaz elhasználjuk az itthon fellelhető kb. 10 flakon -jajj és "sajnos" több 400 milis van köztük!), ezt biztosan beszerzem. Jegyzem meg, nagyon jó érzés lesz, mikor a főiskolai barátaimmal tartott nyári kisoroszis kempingezésünkön majd ez lelkesen körbeadom, hogy "nyugodtan fürödjetek vele a Dunában, bányatóban, csupa organikus összetevőből áll, nem szennyezzük vele a vizeket!" Ezek az "earth lovers" tusik 1790 forintba kerülnek, hagyományos társaik 1490-be. 



Krisztivel beleszerettünk a moringa virágba, ami mindkettőnket a gyerekkorunkban a fáról csócsált akácra emlékeztetett. Hoztam is belőle mintát, mert igen, bármiből hozhattunk mintát, helyes kis mini tégelyekben. 



Második ilyen mini tégelyes teszt alanyom a szintén nagyon guszta banános hajápolási család kondicionáló változatából lesz, ennek pont olyan illata van, mikor itthon banánturmixot csinálok és első lépésként lebotmixerezem a banánt. Tehát egy tipikus banánpép, én tán ennél éreztem leginkább, hogy tényleg belekóstolnék. :)



Harmadik minta termékem, ahogy a képen is látható egy zöldes krém, ami teafa maszk. Tipikus teafa illat, mely nem kifejezetten finom, ám egészen biztosan annál hatékonyabb. 




Illatok közül én a japán cseresznyevirágosért lettem oda, az EDT változatát mindenképp szaglásszátok meg, ha a boltban jártok, mert például a testvaja sokkal visszafogottabb, semlegesebb illatúbb (nekem igazából az nem is tetszett). 



Legkevésbé az arcápolási részleggel ismerkedtem, ezt utólag már bánom, de biztosan pótolni fogom. Végül azt sem kérdeztük meg, hogy a C vagy az E vitaminos termékcsalád ajánlott-e a huszas évei végén ballagó nőnek. :)

Nem emlékeztem, hogy sminkes részleg is tartozik a márkához, de itt a boltban nem lehet nem észrevenni, rögtön jobbra a bejáratnál, két óriás állvány előtt lehet szemet kocsonyítani. A kedves eladólányok bárkit szívesen ki is sminkelnek, nem csak a kencékhez értenek jól. Középen van egy ún. "közösségi asztal", melynek egy része folyamatosan változni fog. Ennek az egyik oldalán kapott helyet a sminkes szekció, az elülső felén (közvetlenül a bolt bejáratánál) az aktuális újdonságok lesznek elhelyezve (jelenleg a Chocomania család barna tégelyei és flakonjai), az asztal két szélén pedig jobbra a mini szetteket szemlélhetjük meg, balra pedig egy TOP lista helyezkedik el (nekem ez nagyon tetszik), a tulajdonosok megtippelték, hogy hazánkban melyik lesz a 10 legnépszerűbb termék, ezekből tettek egymás mellé néhány darabot és a csoportosulások mellé messziről is jól látható "rajtszámokat" helyeztek el. A fent említett "kedvenc" tulajhölgy mosolyogva mondta, hogy ez az asztal még biztosan sokszor átvariálódik, mert ők csak a saját érzésük, tapasztalatuk. preferenciájuk alapján rangsorolták a termékeket. 
(Megjegyzem, az én kedvenc 3 kence termékem közül 2 is szerepel a TOP10-ben, szerintem ez nem véletlen...:))





Egyetlen dolgot vásároltam, egy rózsaszín alumínium mentes izzadásgátló dezodort (csak ebből a terméktípusból nem vagyok vásárlás stoppon). De nem voltam "jó", mert ma reggel azonnal kipróbáltam, pedig a minap kezdtem neki egy Garniernek. Egy használat után nem tudok és nem is merek mélyenszántó véleményt mondani, de azt azért nem titkolnám el, hogy bár én magam sajnos izzadós vagyok (apai örökség), 9:28-kor kentem be vele magam és miután a meló, fül-orr-gégészes ücsörgés, majd némi fázás és a hőemelkedés miatti "hőhullám" ellenére is mikor 17:40-kor hazaértem és levettem a hosszú ujjú pólóm, nyomban szaglásztam magam és a felsőt is. Nem voltunk büdösek, a deo illata ugyan már abszolút nem érződött, de kellemetlen szagot se szaglásztam. Juhé, csak el ne kiabáljam! ;) Sokat filóztam az illaton, hogy melyiket hozzam el, kb. nyolcadik végigszaglásra a rózsaszín lett a befutó. Én a golyós változatot kedvelem inkább a stiftes helyett és képzeljétek, ez a változat utántölthető! :) Az alap darab ára 890, az utántöltő hozzá némileg olcsóbb lesz. Le is fotóztam szétszedett állapotban. 



Távozás előtt még mindannyian kaptunk 1-1 kis (természetesen újrahasznosított papírból készült) zacsit, mely a nemzetközi piacon is most debütáló Chocomania család testvaját rejtette magába. Igazán kedves gesztus. Ez volt az egyetlen termék, melynél nekem kedvesebbet már szaglásztam arckencében csoki illatból (ugye a BB krém csokis maszkjára gondolok), de étcsoki szimpatizánsoknak ez lehet a tutibb befutó! ;)





Rengeteg termékről-termékcsaládról szót sem ejtettem, de bízom benne, hogy többek kedvét meghoztam magához a márkához. Aki teheti, menjen be, szagolgasson, kenegessen, az nem kerül semmibe. Tudom, hogy sok fiatalabb lány (aki nem rendelkezik önálló keresettel és/vagy még csak diákmunkákból él) felszisszen az árak láttán, de én mindig is úgy voltam vele, hogy inkább néhány drágább, ám jobb minőségű terméket vegyek, azzal nem lehet befaragni (és a olcsóbb, ám silányabb termékek felhalmozása után már nincs is igazán különbség a pénztárcánk kiadási szekcióját illetően). 

Köszönöm, hogy elolvastátok, szívesen várok bárminemű hozzászólást, megjegyzést, kérdést. További szép napot mindenkinek! ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------------


Hú, nem semmi poszt lett, köszönöm szépen Dyna! Remélem még látunk téged a blogon :)


Ki volt már a boltban vagy szeretne menni? 

Az én kedvemet igazán meghozta Dyna beszámolója! Az olyan üzleteket szeretem, ahol mindenki kedves és éreztetik velem, hogy megbecsülnek, mert én vagyok a vásárló! Manapság ritka már az ilyen bolt, de a The body Shop-ban jó hangulat uralkodik :)