OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 10, 2012

Termékek TELJESEN INGYEN! - Products For FREE

Találtam egy fantasztikus oldalt! Egyszerűen nem hiszem el, hogy ennyi mindent kaptam teljesen ingyen, ráadásul megrendeltem azt a szappant, amit már lassan egy éve szeretnék megszerezni, hogy segítsen a pattanások elleni harcban.

I have found an amazing site!I cant believe I got all these things for free! And finally I own the African Black Soap that is adored by sooo many people and hopefully it will help me in the fight against my acne!



Hatalmas választék tárul elénk, ha ellátogatunk az oldalra. Tele van orgnaikus és mindenféle természetes alapanyagokat tartalmazó készítménnyel, de ami a legjobb, hogy van ingyen minta részleg is, amik közül nyugodtan válogathatunk. És még ettől is jobb hírem van! Ha ügyesek vagyunk, akkor találunk egy kódot, ami 5 dollár kedvezményre jogosít! Nos nekem ezért volt ingyen ez mind, ami a képen van, mert az összértéke kevesebb volt, mint 5 dollár, így 0-ra jött ki a dolog. 


Vettem egy szappant és arclemosó kendőket. Ez még mindig 5 dollár alatt volt. Ehhez betettem még az ingyenes, általam kiválasztott terméket.
Végül ennyit rendeltem, de a csomagban volt két megeleptés termék is! 

Ennyire jófej webshopot nagyon nehéz találni! 

A blogposzt végén leírom a kódot és, hogy hol vannak az ingyenes termékek, meg a rendeléshez adok tanácsot!
Addig is megmutatom mit vettem :)

-------------------------------------------------------------------------------

You can find sooo many natural and organic products on this site! I have never seen so many things in one place :D
This is the nicest webshop ever! I wanted a soap and some other products (face cleaning towels). Plus I added the Freebie to my virtual shopping bag. And surprise! In the package I got 2 other extra products! (samples). So 5 products for free. I am amazed!

Luckily there are 5 USD discount codes so this is why my order cost me nothing! At the end of the blog post I'll tell you the code and give you some advice about ordering here!
But first let me show you what I got!






Sminklemosó kendőkből sosem elég, alig várom, hogy kipróbáljam!

Make up removal towels are never enough! I can wait to try them out!


Mindenképpen szerettem volna a Nubian Heritage Afrikai Fekete Szappant, mert annyi jót olvastam már róla, hogy mások csak ennek köszönhetik a pattanásmentes arcbőrt, hogy ezt nem hagyhattam ott, főleg, hogy más weboldalakon drágább, vagy a postaköltség veri az eget.

I really wanted this soap bar because I have read soooo many positive review about this soap how people got rid of acne thanks to this product so I really needed it :)






A választott Freebie-m (ingyenes választható termék).

The Freebie I chose.


És a két extra ingyenes minta:

And the two surprise samples :)





Az oldal neve:
(nem vagyok velük kapcsolatba, sima vásárló vagyok)


Fent találjátok a Freebies menüpontot, ott lehet majd egy terméket kiválasztani.
A főoldalon van három nagy kategória:
 Brand Names          Products         Health Links
Én a Products menüpont alatt nézelődtem, nekem úgy könnyebb a keresés.
Ha összeszedünk pár terméket meg az ingyenes terméket is betettük a kosárba, akkor érdemes majd regisztrálni és beírni az 5 dolláros kódot.

5 dollár KÓD:
BIV421
40 dollár feletti vásárlásnál 10 dollár kedvezményt jelent a kód!

Természetesen a postaköltséget mi fizetjük, de ez is nagyon alacsony, biztos vagyok benne, hogy nekik többe kerül feladni, de mindegy én összesen 6 dollár postaköltséget fizettem, ami kb. 1300 Ft. Ennyit nekem megért ez a sok cucc, amit kaptam :)
Nem lehet paypal-lal fizetni, csak bankkártyával. Itt kicsit meglepődtem, de végülis érthető. 
Azt hiszem, hogy mindenféle bankkártyával lehet fizetni, én a magyar OTP-s kártyámat használtam, egy biztonságos ("Trusted") felületen keresztül kell fizetni, NAGYON egyszerű. És nem, azóta sem lopták el a pénzem LOL Erre mindig ezren ugranak, hogy "jaaaj de ellopják a  pénzem..." - Emberek tízezrei vásárolnak az oldalon (én is egy spanyol bloggernél láttam, hogy mit vett).

Hozzám másfél hét alatt érkezett meg a csomag!

Kellemes nézelődést és vásárlást kívánok :)

Amúgy rendeléskor mindenki kap ilyen kódot, amit továbbadhat másoknak és talán az eladásból lehet profitálni, de ez engem nem érdekel, mert szerintem mindenki 0-ra akarja majd kihozni a rendelését, abból nekem nem jár jutalék és nem is ezért csinálom, ez nekem nem üzlet...

---------------------------------------------------------------------------

The site is:

http://www.iherb.com/


5 USD Discount Code:

BIV421

Purchases over 40 USD get 10 USD discount with this code!


You can search for items as:
 Brand Names          Products         Health Links
Which is very useful! 
No matter how much you order, you can use the 5 dollar discount code that is why I could order my things for free! Of course we have to pay the shipping cost but it is really cheap, I am sure they have to pay more than only 6 USD for a package... Anyway. It is only 6 USD! And I got 5 nice products! I am extremely happy :)
On the top of the site you can find the FREEBIES menu, dont forget to choose something for yourself :) You cant pay via paypal, I had to use my bank card but it is not a problem you have to pay via a "Trusted" site. And no, they didnt steal my money.... lol 
I saw this site first on a Spanish blog, she ordered soooo many things :o I think this place is paradise for people who love natural and organic products :)
Shipping time took 1.5 week!